شناسهٔ خبر: 66783792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری

آیت الله رئیسی از لحاظ خصوصیات اخلاقی و عملکرد قانونی الگوی مدیران باشد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که راه ایشان را ادامه خواهن داد باید وی را به عنوان الگو از لحاظ خصوصیات اخلاقی و عملکرد قانونی در نظر بگیرد.

صاحب‌خبر -

آیت الله رئیسی از لحاظ خصوصیات اخلاقی و عملکرد قانونی الگوی مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله رییسی و هیئت همراه را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و مخصوصا آذربایجان غربی، گفت: همه ما اندوهیگن و متاثر از این حادثه تلخ و جانسوز هستیم.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی آیت الله رییسی، افزود: آیت الله رییسی به لحاظ اخلاقی مردم دار و متواضع بودند و مردم با ایشان راحت بوده و هیچ فاصله ایی را بین خود و ایشان نمی دیدند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری یکی از خصوصیات بارز دیگر آیت الله رییسی را «سعه صبر» عنوان کرد و افزود:  ایشان وقتی می دیدند کسی از منتقدین و مخالفین از وی انتقاد می کند، با بزرگواری از کنار ایشان رد می شدند مگر در موارد خاصی که در مورد اصل نظام باشد.

وی افزود: همچنین آیت الله رییسی بسیار پرکار و خستگی ناپذیر بودند و فعالیتشان محدود به زمان خاصی نبود و این برای مسئولین لازم است که فعالیت خود را محدود به ساعات اداری نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز صداقت، اخلاص، انجام کار  به نیت خدا و خدمتگزار مردم بودن را از دیگر ویژگی های رفتاری آیت الله رییسی عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به لقب «سید محرومان» نیز گفت: در این راستا عرض کنم که قرار بود روزی ایشان در منطقه آزاد ماکو  برای بازدید حضور داشته باشند که این بازدید همزمان با دیگر مناطق آزاد از جمله کیش بود و ایشان منطقه آزاد ماکو را انتخاب کردند و با توجه به اینکه آذربایجان غربی یک استان مرزی و برخی مناطق آن محروم است این موضوع حمایت از محروم را نشان می دهد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همچنین آیت الله رییسی در موضوعاتی همچون بیمه، کمیت امداد و بهزیستی فعالیت هایی همچون افزایش بودجه، پذیرش بیشتر و افزایش محدوده تحت پوشش را در کارنامه خود ثبت کردند که نشان از سید محرومان بودن این شخص است.

وی افزایش رفاه و کاهش رنج محرومان را در اولویت فعالیت های خود داشت، افزود: در این راستا نیز قدم های بلندیی برداشتند و کسانی که می خواهند راه ایشان را ادامه دهند باید وی را به عنوان الگو  از لحاظ خصوصیات اخلاقی  و عملکرد قانونی در نظر بگیرد.

 

 

 

 

نظر شما