شناسهٔ خبر: 66783753 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شروع پیش‌ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس شاهد کرمان

پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد استان کرمان از امروز اول خرداد ماه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

احسان کاشانی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان کرمان گفت:  پیش‌ثبت‌نام پایه اول ابتدایی از امروز اول خرداد آغاز شده است و تا ۲۰ خرداد ادامه دارد. 

وی افزود: پیش‌ثبت‌نام پایه اول متوسطه اول یعنی پایه هفتم از ۲۱ خرداد آغاز شده است و تا ۱۰ تیر ادامه دارد.

کاشانی با اعلام اینکه پیش‌ثبت‌نام پایه اول متوسطه دوم یعنی پایه دهم از اول تیر آغاز می‌شود و تا ۲۰ تیر ادامه دارد، تصریح کرد: پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه هم از اول تا ۱۰ مرداد انجام می‌شود. 

وی تاکید کرد: تمام پیش‌ثبت‌نام‌ها به صورت الکترونیکی از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود. 

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان کرمان گفت: خانواده‌ها باید به سایت مراجعه و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز، کد ملی والدین، آدرس محل سکونت و کدپستی را ثبت‌کنند.

کاشانی بیان کرد: دانش‌آموزان عادی که در جشنواره‌های فرهنگی، هنری، مسابقات قرآن و نماز رتبه کسب کرده‌اند نیز می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه پس از بارگذای مدارک، والدین باید مدرسه را انتخاب و در مرحله آخر کد پیگیری را از سامانه دریافت کنند، تصریح کرد: در این مرحله دو برابر ظرفیت کلاس‌های پیش ثبت‌نام شده از طریق سامانه به مدیر مدرسه اعلام می‌شود و درصورت داشتن امتیاز لازم از اولیای دانش آموز برای ثبت نام حضوری دعوت به عمل خواهد آمد.

نظر شما