شناسهٔ خبر: 66783630 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

آیت‌الله رئیسی ثابت کرد «خدمت به مردم سرمایه تعمیق امنیت ملی» است

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی طی اطلاعیه‌ای با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش اعلام کرد: رئیس جمهور شهید ثابت کرد که «خدمت به مردم و همراهی با آنان» را مهمترین و اصیل‌ترین سرمایه برای بسط و تعمیق امنیت ملی می‌شمرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و تنی چند از یارانش، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اطلاعیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی شهادت تلخ و جانسوز خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی امنیت ملی و همراهان را در حادثه سقوط بالگرد به محضر امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و نائب گرانقدرشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماید.

شهید بزرگوار آیت الله رییسی با خدمات صادقانه و بی منت خود از ابتدای انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه شهادت خود، ثابت کرد که «خدمت به مردم و همراهی با آنان» را مهمترین و اصیل‌ترین سرمایه برای بسط و تعمیق امنیت ملی می‌شمرده است.

خدمتگزاران مردم شریف ایران اسلامی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی توجه همگان را به نکات ذیل جلب می نماید:

۱. تداوم تلاش خستگی‌ناپذیر همه کارگزاران امنیت ملی منطبق بر الگوی خدمت صمیمی، مخلصانه، مجاهدانه و صادقانه و امنیت ملی مردم‌محورِ رییس جمهور شهید، مورد اهتمام قرار داشته و خواهد داشت.

۲. پاسداری از مرزها و حوزه‌های امنیت ملی همچنان تحت پایش و مراقبت جدی نهادها و دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و نیروهای مسلح است.

۳. پشتیبانی کلیه نهادها و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، لشکری و کشوری از معاون محترم اول رییس جمهور به عنوان مدیر قوه مجریه در دوره انتقالی مورد تأکید است.

۴. سیاست‌های سازنده جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، با تأکید بر پیشبرد سیاست همسایگی دولت و در ادامه تلاش‌های وزیر خارجه شهید و عضو مجاهد و فعال شورای عالی امنیت ملی جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان همچنان با قوت تداوم خواهد یافت.

۵. روح بلند و خون شهدای حادثه اخیر الهام‌بخش و دستمایه انسجام و همگرایی ملی است و رفتار عموم مردم، نخبگان و گروه‌های سیاسی نشان داد که به این سرمایه عظیم به عنوان یکی از اصلی‌ترین مقوِّمات امنیت ملی به خوبی وقوف داشته و قدردان آن هست.

۶. حضور یکپارچه، گسترده و فراگیر مردم و مسئولان، گروه‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در مراسم وداع و تشییع رئیس محترم جمهور شهید و سایر شهدای گرانقدر این حادثه، متضمن ثبات و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.

نظر شما