شناسهٔ خبر: 66783407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد مطرح کرد

احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید آیت‌الله رئیسی

رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد گفت: یکی دیگر از اقدامات شاخص رئیس جمهور را احیای کارگروه ملی زیارت دانست که تصمیمات این کارگروه، به منزله تصمیمات هیئت دولت بود.

صاحب‌خبر -

سیدابراهیم علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه ایشان در سانحه سقوط بالگرد، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی، شخصیت خستگی‌ناپذیری داشت و پیوسته با خلوص و مجدانه امورات مختلف را دنبال می‌کرد.

وی با بیان اینکه پشتکار بالا، دل‌سوزی و مهربانی از دیگر صفات شاخص این مجاهد خستگی‌ناپذیر بود، گفت: اهمیت دیدارهای مردمی در سفرهای استانی شهید آیت‌الله رئیسی (ره) قابل وصف نیست، وی با دردآشنای مردم بود و حال مستضعفین را به خوبی درک می‌کرد.

علیزاده افزود: از جمله اقدامات شاخص این شهید والامقام در دوران تولیت آستان قدس رضوی، راه‌اندازی معاونت امداد مستضعفان و همچنین احداث زائرشهر و مسکن ارزان قیمت بود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: خدمات شهید آیت‌الله رئیسی (ره) در دوران ریاست جمهوری نیز برای عموم مردم کاملاً ملموس است و روند حرکتی ساختار اقتصادی کلان کشور به سمت اقتصاد مقاومتی سوق داده شد.

علیزاده یکی دیگر از اقدامات شاخص رئیس‌جمهور را احیای کارگروه ملی زیارت دانست که تصمیمات این کارگروه، به منزله تصمیمات هیئت دولت بود.

وی گفت: در دوره ریاست جمهوری ایشان، جایگاه ایران در سطح بین‌المللی ارتقا ملموسی پیدا کرد و این فقدان، برای ما مایه حزن و اندوه و برای ایشان و دیگر همراهان سعادت است که امیدواریم رهرو راه شهدا باشیم.

نظر شما