شناسهٔ خبر: 66783371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه شهید باهنر کرمان:

اقدامات آیت الله رییسی در راستای ایجاد عدالت بود

مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه شهید باهنر کرمان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت شهادت رییس جمهور فقید اعلام کرد: اقدامات آیت الله رییسی در راستای ایجاد عدالت بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه شهید باهنر کرمان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت شهادت رییس جمهور فقید اعلام کرد: اقدامات آیت الله رییسی در راستای ایجاد عدالت بود.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 انالله‌وانا‌الیه‌راجعون

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا»

شهادت حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و هیئت همراه ایشان قلب یک ملت واحد را چه در ایران و چه خارج از مرز‌های ایران در شب ولادت هشتمین اختر تابناک به درد آورد. 

خصلت بارز ایشان به کف قراردادن آبروی خود، جهت خدمت خالصانه و خستگی ناپذیر به خصوص در بازدید از مناطق محروم و سیل زده برای رضایت ملت شریف ایران در راستای ایجاد عدالت بود که به خوبی در زمان اندک، عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورد. 

شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه ایشان ثابت کرد که می‌شود مقام عالی کشور باشی، اما در دام قدرت قرار نگیری و همچون حاج قاسم خاکی بمانی و گوش شنوا برای رفع دغدغه‌های مردم داشته باشی و در نهایت از جان خود نیز بگذری... 

و امروز این حادثه دلخراش باری دیگر بعد از ۴۵ سال فریاد رسای ملت مسلمان ایران را به گوش جهانیان رساند که مسئولان جمهوری اسلامی و ملت مقتدر ایران پای آرمان‌های امام خود مانده و می‌دانیم که این ملت با بحران‌های سخت تری مواجه بوده و آن‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته اند که رشد و بالندگی این ملت آزاده را در پی داشته است. 

دشمنان ایران بدانند که این ملت مقتدر یک ثانیه هم میدان را خالی نمی‌گذارد و فرصتی به آن‌ها نمی‌دهند، زیرا مردم ایران تا ابد پشت مقدسات و فرامین رهبری با وحدت تمام ایستاده و تا پرچم این نظام مقدس را به دست عدالت گستر گیتی نسپارد خستگی ناپذیر است.

مجمع نخبگانی دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه شهید باهنر کرمان با اندوهی فراوان ضمن تبریک و عرض تسلیت ابن حادثه ناگوار خدمت امام عصر و، ولی امر ایشان، و علی الخصوص خانواده محترم رئیس جمهور و همراهانشان و جامعه دانشگاهی باری دیگر با خدای خود عهد می‌بندند که تا آخرین نفس توقف نخواهد کرد تا راه این شهیدان بزرگوار و شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر را به سرانجام برسانند.

مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه شهید باهنر کرمان

نظر شما