شناسهٔ خبر: 66783245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست معاونت استاندار:

آیت الله رئیسی، تکیه گاه و پناهگاه خوبی برای مردم خراسان جنوبی بودند

سپیده قلندری اسفدن

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه آیت الله رئیسی، یار وفادار رهبر معظم انقلاب بود، گفت: آیت الله رئیسی، تکیه گاه و پناهگاه خوبی برای مردم خراسان جنوبی بودند.

صاحب‌خبر -

مهدی جعفری امروز سه شنبه یکم خردادماه در کمیته فرهنگی مراسم بدرقه و تشییع آیت الله شهید رئیسی در بیرجند، خاطرنشان کرد: آنچه از توفیقات را در خراسان جنوبی شاهدیم به برکت وجود آیت الله رئیسی بود و خراسان جنوبی به واسطه وجود این عزیز، طی سال‌های گذشته شاهد اتفاقات خوبی بوده است.

وی تأکید کرد: مردم خراسان جنوبی نسبت به خصوصیات اخلاقی و کاری حضرت آیت الله رئیسی کاملاً آگاه هستند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری با اشاره به جایگاه ویژه محرومین در نگاه آیت الله رئیسی، ادامه داد: آیت الله رئیسی بسیار سختکوش و بااخلاص بودند و در خدمت و مجاهدت های خود، صداقت داشتند.

جعفری با بیان اینکه آیت الله رئیسی، یار وفادار رهبر معظم انقلاب بودندتصریح کرد: ایشان به طور ویژه از رهبر معظم انقلاب حمایت می کردند.

وی با اشاره به واقعه شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان، متذکر شد: مردم خراسان جنوبی نه تنها رئیس جمهور بلکه نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری را از دست داده اند و این عزا برای مردم این استان بسیار سنگین است.

به گفته وی؛ مزد تلاش های صادقانه و مجاهدت های خالصانه چیزی جز شهادت نیست و آیت الله رئیسی مزد خود را گرفت و عزتش بین مردم بیشتر شد .

شایان ذکر است: در این جلسه که با حضور دستگاه های متولی همراه بود، درخصوص نحوه اجرای مراسم، فضاسازی شهری، روند حضور هیئت های مذهبی به مراسم و ... تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام

نظر شما