شناسهٔ خبر: 66783238 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

به‌کارگیری ۱۶۹۰ نیروی امدادی برای پوشش آیین تشییع شهدای خدمت

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به آماده‌باش هلال احمر، از به‌کارگیری هزار و ۲۹۰ نیروی امدادی و ۳۵۰ نیروی پشتیبانی و ۵۰ نیروی ستادی برای مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی خبر داد.

صاحب‌خبر -

یعقوب سلیمانی با اشاره به آماده باش ۱۰۰ درصدی هلال احمر در استان‌هایی که مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید در آن برگزار می‌شود، گفت: نیروهای هلال احمر فردا در مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی از ساعاتی قبل از مراسم در ۶۴ نقطه شهر تهران مستقر می‌شوند.

وی افزود: هلال احمر با بکارگیری هزار و ۲۹۰ نیروی عملیاتی، ۳۵۰ نیروی پشتیبانی و ۵۰ نیروی ستادی، پوشش امدادی را انجام می دهد؛ علاوه بر این تجهیزات لجستیک هلال احمر شامل ۲۶ دستگاه آمبولانس، ۲۷ خودروی عملیاتی، ۵ خودروی نجات، ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵ دستگاه موتور امدادی و در مجموع ۱۰۰ خودرو و بالگرد هلال احمر در این عملیات به کار گرفته می‌شوند.

سلیمانی ادامه داد: نیروهای هلال احمر در مبادی منتهی به میدان آزادی، خیابان کارگر شمالی و جنوبی، دانشگاه تهران، میدان انقلاب، چهارراه ولیعصر و خیابان‌های منتهی به محدوده برگزاری مراسم مستقر می‌شوند و تا ساعاتی پس از مراسم نیز پوشش امدادی مراسم ادامه خواهد داشت تا تمامی‌ شهروندان بتوانند در ایمنی کامل در مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی حاضر شوند.

نظر شما