شناسهٔ خبر: 66783109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

خدمت بی‌منت و بی‌وقفه ویژگی مشترک شهدای خدمت بود/ از پس این حادثه تلخ، فراز درخشان دیگری برای کشور رقم می‌خورد

مجید فرامرزی

وزیر کشور خدمات شهدای سانحه اخیر را بی‌منت و بی‌وقفه خواند و این مصیبت بزرگ را، پلکانی برای افتخارآفرینی جدید ملت ایران برای کشور و نظام عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث آریا، احمد وحیدی امروز سه‌شنبه یکم خرداد ماه در مراسم بدرقه پیکرهای شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور در میدان شهدای تبریز طی سخنانی گفت: امروز مردم تاریخ‌ساز تبریز، استان آذربایجان‌شرقی و همه آزادی‌خواهان جهان در مصیبت از دست دادن گلچینی از بهترین خدمت‌گزاران ملت، داغدار هستند؛ خدمت‌گزارانی که در دوران خدمت خود، خدمت‌گزاری را جاودانه کردند.

وزیر کشور ادامه داد: رئیس جمهور محبوب، مردمی، خستگی‌ناپذیر و متواضع با سلوک عرفانی و خدمت شبانه‌روزی به مردم و شجاعت و شهامت مثال‌زدنی در فضای بین‌المللی، تراز مطلوب دولتمردی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه ظهور و دید همگان رساند.

او افزود: شهید حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه پرتلاش هم در یکی از حساس‌ترین شرایط بین‌المللی ما، دیپلماسی قوی خود را در موضوع حمایت از جبهه مقاومت به کار گرفت.

وحیدی گفت: نماینده معزز، محبوب و مردمی ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حضرت آیت‌الله آل‌هاشم نیز محبوب دل همه مردم بود و الگویی از حرکت مؤمنانه در میان مردم بر جای گذاشت.

 احمد وحیدی اظهار کرد: آقای دکتر مالک رحمتی، استاندار پرتلاش، فرهیخته و محبوب هم در همین مدت اندک حضور خود در آذربایجان‌شرقی چنان محبوبیتی در بین مردم پیدا کرد که هر کس به من می‌رسید از او تعریف و تمجید می‌کرد.

 وزیر کشور گفت: شهید سرتیپ موسوی عزیز با آن تلاش شبانه‌روزی که واقعاً جان رئیس جمهور را از جان خودش عزیزتر می‌دانست و کادر پروازی عزیز که هر کدام جایگاه بلندی داشتند نیز در این سانحه به ملکوت اعلی پیوستند.

او اظهار داشت: امروز همه ما داغدار از دست دادن این عزیزان هستیم و ملت ما در این مصیبت قرار گرفته؛ اما این ملت صبور، مقاوم و پرافتخار و مردم عزیز تبریز و آذربایجان‌شرقی نشان داده‌اند که از هر مصیبتی، پلکانی برای افتخارآفرینی جدید برای کشور و نظام خواهند ساخت.

وحیدی افزود: ما اگرچه در این حادثه هولناک، خسارت سنگینی را متحمل شدیم، اما از پس این حادثه فراز درخشان دیگری را رقم خواهیم زد و ملت ما همیشه نشان داده که از هر حادثه تلخی برای رشد و نمو این نظام مقدس کوتاهی نخواهد کرد و امروز همان روز است.

وزیر کشور با بیان اینکه از دست دادن یک رئیس جمهور الهی و مردمی، یک امام جمعه الگو، یک استاندار محبوب و یک وزیر خارجه پرتلاش چیزی نیست که از خاطره‌ها برود، گفت: آن‌چه که رئیس‌جمهور ما از خود به یادگار گذاشت الگویی جاودانه و خاطره‌ای همیشگی در ذهن مردم ایران عزیز از تراز مطلوب یک دولتمرد اسلامی و الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما