شناسهٔ خبر: 66777874 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

وزیر کشور: امروز رئیس‌جمهور شهید ما و وزیر خارجه همانندحاج قاسم الگویی برای خدمت ساختند

وزیر کشور با تاکید بر اینکه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه همانند حاج قاسم الگویی برای حرکت، خدمت و دیپلماسی شجاعانه ساختند، گفت: چه کسی می‌تواند نطق جانانه آیت‌الله رئیسی در دفاع از فلسطین و غزه را فراموش کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد وحیدی صبح امروز - سه شنبه اول خردادماه - در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان در تبریز تصریح کرد: ملت ما نشان دادند از هر حادثه تلخی برای رشد و نمو نظام‌ کوتاهی نخواهند کرد و این همان روز است.

وی گفت: از دست دادن یک رئیس جمهور الهی و مردمی و یک امام جمعه الگو و یک استاندار محبوب و یک وزیر خارجه پر تلاش چیزی نیست که از خاطره‌ها برود.

وحیدی یادآورشد: امروز رئیس جمهور شهید ما و وزیر خارجه همانندحاج قاسم الگویی ساختند برای حرکت، خدمت و دیپلماسی شجاعانه و چه کسی می‌تواند نطق جانانه رئیس جمهور در دفاع از فلسطین و غزه در میان ملت‌ها و دولت‌ها را فراموش کند.

وزیر کشور ادامه داد: استاندار پرتلاش و محبوب در همین مدت اندک حضور در این استان، آنچنان محبوبیتی در بین مردم پیدا کرد که هرکسی را دیدم از او تعریف و تمجید کرد.

وحیدی با اشاره به اینکه شهید موسوی عزیز، سرتیپ حفاظتی با آن تلاش شبانه‌روزی که جان رئیس جمهور را عزیزتر از جان خود می‌دانست و کادر پروازی که هرکدام جایگاه بلندی داشتند، تصریح کرد: امروز همه ما داغدار از دست دادن آن‌ها هستیم. ملت ما در این مصیبت قرار گرفته است. اما ملت صبور، مقام و پرافتخار ما و مردم عزیز آذربایجان شرقی نشان دادند که از هر مصیبتی، پلکانی برای افتخارآفرینی جدید برای این نظام و این ملت خواهند ساخت.

وی بیان داشت: اگرچه در این در این واقعه فرود سختی داشتیم، اما به برکت الگوسازی رئیس جمهور و دیگر شهدا، در انتظار فراز درخشانی هستیم که از پس این حادثه غم‌انگیز رقم خواهد خورد.

منبع: ایرنا

نظر شما