شناسهٔ خبر: 66783084 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خاطره محمد گلریز از رئیس جمهور شهید/ دغدغه رئیسی رفع مشکلات مردم بود

محمد گلریز در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان گفت: ایشان فرد خستگی‌ناپذیری بودند که جهادی کار می‌کردند. تمام دغدغه رئیس‌جمهور این بود که گره‌ای از مشکلات مردم را باز کند. آنطور که می‌گویند ایشان از صبح تا شب مُدام کار می‌کردند و سر از پا نمی‌شناختند. محمد گلریز در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان گفت: ایشان فرد خستگی‌ناپذیری بودند که جهادی کار می‌کردند. تمام دغدغه رئیس‌جمهور این بود که گره‌ای از مشکلات مردم را باز کند. آنطور که می‌گویند ایشان از صبح تا شب مُدام کار می‌کردند و سر از پا نمی‌شناختند.

صاحب‌خبر -

محمد گلریز خواننده موسیقی سنتی و پاپ درخصوص شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: پس از شنیدن خبر شهادت سیدابراهیم رئیسی واقعا متاثر و متاسف شدم‌. ایشان فرد خستگی‌ناپذیری بودند که جهادی کار می‌کردند. تمام دغدغه رئیس‌جمهور این بود که گره‌ای از مشکلات مردم را باز کند. آنطور که می‌گویند ایشان از صبح تا شب مُدام کار می‌کردند و سر از پا نمی‌شناختند.

این خواننده با اشاره به واکنش مردم در ارتباط با این حادثه تلخ عنوان کرد: یکی از مسائلی که این بین بسیار به چشم می‌آید این است که اقشار مختلف با نگاه‌ها و سلایق گوناگون ابراز همدردی و تاسف کردند. درست است که عده‌ای در دسته منتقدان ایشان بودند اما همان افراد هم از این موضوع به شدت ناراحت شدند.

گلریز با اشاره به خاطراتی که با ابراهیم رئیسی داشت توضیح داد: سال‌ها پیش سرودی را با عنوان «ما بیداریم» بدون موسیقی ضبط کردیم. جالب است که ما این آهنگ‌ها را به صورت زنده در فضایی اجرا کردیم که به حرم امام رضا (ع)‌ متصل می‌شد. آقای رئیسی در این کنسرت بسیار با ما همراهی کردند و کنارمان بودند. علاوه بر این به یاد دارم سال‌ها پیش که ایشان تولیت آستان قدس بودند ما برنامه‌ای برای سوم خرداد در مشهد داشتیم. آقای رئیسی آنجا هم از ما حمایت و استقبال کردند. من هرگز این خاطرات خوب را از یاد نخواهم برد.

محمد گلریز در پایان درخصوص دیدار اخیر ابراهیم رئیسی با هنرمندان بیان کرد: ایشان در این دیدار ساعت‌ها با اهالی هنر صحبت کردند و تلاش کردند که مشکلات را بشنوند و حلال باشند. در کل باید بگویم که ما رئیس‌جمهور جهادی، فداکار و مردمی خودمان را از دست دادیم.

انتهای پیام/

نظر شما