شناسهٔ خبر: 66782886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دومین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می‌شود

نشست هماهنگی برگزاری دومین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مسئول بسیج دانشجویی استان و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو، سعید جاودان سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد رئیس این دانشگاه ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور ایران و همراهان ایشان، از برگزاری دومین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد و گفت: نخستین یادوار شهدای این دانشگاه در سال ۱۴۰۱ برگزار گردید که در تلاشیم بیست و یکم خرداد ماه سالجاری نیز یادواره‌ای دانشجو محور و در خور شان شهدا برگزار نماییم.

جاودان سیرت در ادامه اظهار داشت: همچنین تبیین خدمات شهید حضرت آیت الله رئیسی طی سه سال اخیر از دیگر برنامه‌های پیش روی ماست که باید به سمع و نظر مردم شریف استان برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سلامت یکی از دغدغه‌های آیت الله رئیسی بود، خاطر نشان کرد: مقوله سلامت یکی از پارامتر‌های مهمی بود که ایشان به خاطر مردم توجه ویژه‌ای به آن داشتند که در سفر ایشان به استان و افتتاح بیمارستان بهمئی نیز این مهم مشهود بود.

جاودان سیرت در پایان گفت: امید است شهادت ایشان منشا وحدت جامعه شده و بتوانیم در مسیر مکتب ایشان گام‌های محکم تری برداریم و به اهداف مد نظر دست یابیم.

نظر شما