شناسهٔ خبر: 66782830 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش‌اندام:

ما را در غم خود شریک بدانید

رئیس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش‌اندام و رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه او را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در متن نامه رافائل سانتونخا، رئیس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش‌اندام به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

«ما از خبر دردناک حادثه سقوط هلیکوپتر در کوه‌های نزدیک مرز آذربایجان و درگذشت رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران و تیم همراه ایشان شوکه شده‌ایم. من شخصاً و به نمایندگی از IFBB به خانواده ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین تمام مردم جمهوری اسلامی ایران برای از دست دادن این عزیزان صمیمانه تسلیت می‌گویم. ما را در این غم و فقدان خود شریک بدانید.»

موریناری واتانابه، رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک، عبدالرحمان الشطری، رئیس اتحادیه ژیمناستیک آسیا، تیمور عبدالله‌یف رئیس کنفدراسیون ژیمناستیک آسیای مرکزی و جنوبی و همچنین فدراسیون‌های ژیمناستیک هند، چین، بنگلادش، سریلانکا، نپال، افغانستان و پاکستان در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به زهرا اینچه درگاهی، شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی را به او، دولت و مردم ایران تسلیت گفتند.

آیت‌الله ابراهیم رئیسی و همراهانش روز یکشنبه در سانحه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نظر شما