شناسهٔ خبر: 66782747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

این شهادت‌ها انقلاب را بیمه کرده است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین بزرگداشت شهدای خدمت در جمع کارکنان سپاه میانه، این حادثه را ضایعه‌ای سخت و تلخ توصیف کرد و گفت: البته این حادثه بسیار ناگوار بود ولی همین شهادت‌هاست که انقلاب را بیمه کرده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام روح‌الله مهدی‌نیا شهادت در جبهه خدمت را موجبات عزت و بقای نظام و رشد و بالندگی آن دانست و اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی و همراهانش، انسانهایی کوشا و خستگی‌ناپذیر در خدمتگزاری به مردم بودند و شهادت، مزد خدمت و جهاد بندگان خداست که نصیب آنان شد.

   وی رئیس‌جمهور شهید را یکی از سربازان و رزمندگان پا به رکاب خدمت در این شرایط سخت اقتصادی و هجمه‌ها و تهدیدات شدید دشمن، توصیف کرد و متذکر شد: شهید رئیسی مظلوم بود و مظلومانه زیست. او هم از سوی دشمن تیر می‌خورد و هم از سوی تحلیلگران غیرمنصف داخلی ولی آحاد مردم بر خدمات بی‌نظیر او در طول مدت کوتاه ریاست جمهوریش واقفند.

   حجت‌الاسلام مهدی‌نیا آرامش حاکم بر کشور علارغم نگرانی‌ها از واقعه تلخ رخ داده را تحسین کرد و افزود: این نشانه‌ای از درایت رهبر فرزانه انقلاب و امیدواری و پشت‌گرمی مردم به ایشان است که همواره عامل ثبات کشور در حوادث و شرایط سخت و طوفانی بوده است.

این شهادت‌ها انقلاب را بیمه کرده است

   محفل انس با قرآن کریم و آیین بزرگداشت شهدای خدمت با سینه‌زنی و عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

نظر شما