شناسهٔ خبر: 66782693 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اعضای باند سرقت موتورسیکلت متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت موتورسیکلت در تهران، خبر داد. رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت موتورسیکلت در تهران، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی موتورسیکلت در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۳ عضو یک باند سرقت موتورسیکلت در ساعات پایانی شب راهی معابر خلوت شده و پس از شناسایی موتورسیکلت اقدام به سرقت آنها کرده و از صحنه جرم متواری شدند. 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و شیوه‌های نوین کشف جرم متوجه شدند این سرقت‌ها توسط ۳ مرد جوان انجام شده و وسایل نقلیه مسروقه برای فروش به ملارد منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با روش‌های علمی و پلیسی مخفیگاه متهمان را در ملارد شناسایی کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

 وی افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه‌های موردنظر شدند و ۳ مرد جوان را به عنوان سارق بازداشت کردند.

 سردار گودرزی گفت: متهمان پس از انتقال به اداره هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیق قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت ۲۰ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کردند.

 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما