شناسهٔ خبر: 66782676 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

از فصل دوم سریال بازی مرکب چه می‌دانیم؛ زمان پخش، داستان و لیست بازیگران

صاحب‌خبر -

طبق اعلام نتفلیکس، فصل دوم سریال بازی مرکب – Squid Game در سال 2024 پخش خواهد شد. اما از فصل جدید این سریال چه می‌دانیم؟

محال است خود را طرفدار فیلم و سینما بدانید و از مجموعه بازی مرکب – Squid Game چیزی نشنیده باشید! فصل نخست این سریال بدون هیچ‌گونه هیاهوی تبلیغاتی در سال 2021 از نتفلیکس پخش شد و خیلی زود توانست به پربیننده‌ترین سریال این پلتفرم تبدیل شود. البته سریال‌های کره‌ای شبکه Netflix عموما با استقبال بسیار خوبی روبرو می‌شوند. با این وجود وضعیت بازی مرکب متفاوت بود؛ چراکه این سریال توانست در ابعاد جهانی نیز به شهرت فوق‌العاده‌ای رسیده و مجموعه‌هایی فوق‌العاده پرطرفدار مانند Stranger Things یا Bridgerton را از نظر تعداد بینندگان پشت سر بگذارد.

بازی مرکب فصل دوم بازی مرکب فصل دوم

مسلما این محبوبیت شگفت‌انگیز تولید و پخش فصل دوم این سریال را تضمین کرد؛ هرچند که سازنده اصلی آن، هوانگ دونگ هیوک هرگز تصور نمی‌کرد کار این مجموعه به چیزی فراتر از 9 قسمت فصل اول برسد! تایید این اتفاق به‌طور رسمی در سال 2022 رخ داد؛ جایی که نتفلیکس رسما تایید کرد که سازنده سری اول بار دیگر برای ساخت فصل دوم نیز داوطلب شده و به این ترتیب، فصل دوم در شرف آغاز فرآیند تولید قرار دارد!

با گذشت حدود دو سال از تایید ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب اکنون اطلاعاتمان در خصوص جزئیات این مجموعه بیشتر شده و می‌توان با اطمینان بیشتری در خصوص آن اظهار نظر کرد. نتفلیکس البته در همین مدت، ریلیتی شوی Squid Game: The Challenge را نیز پخش کرد. با این وجود زمان انتظار برای فصل دوم Squid Game در حال اتمام است و این مجموعه در آینده نزدیک پخش خواهد شد!

سریال نتفلیکس سریال نتفلیکس

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی جزئیات بیشتر فصل دوم سریال بازی مرکب و اطلاعاتی که از بخش‌های مختلف آن در اختیارمان قرار دارد.

فصل دوم سریال بازی مرکب چه زمانی پخش خواهد شد؟

علیرغم آن که اطلاعات دقیقی در خصوص پنجره پخش فصل دوم Squid Game در اختیارمان نیست؛ اما می‌توان حدس‌هایی در این خصوص زد! تولید این سریال از ماه جولای سال 2023 کلید خورده و نتفلیکس بازه زمانی مورد نیاز برای انجام این کار را حدودا ده ماه توصیف کرده است. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که فیلمبرداری فصل دوم یه به اتمام رسیده باشد یا طی هفته‌های آتی جمع‌بندی شود! از سوی دیگر، پلتفرم نتفلیکس همچنین در نامه‌ای که اوایل سال 2024 منتشر نمود، زمان پخش فصل دوم بازی مرکب را سال 2024 توصیف کرده بود.

بازی مرکب فصل دوم بازی مرکب فصل دوم

البته فرآیند پس از تولید این سریال همانند فصل اول احتمالا بسیار طولانی خواهد بود. بنابراین با به پایان رسیدن فیلمبرداری در بهار 2024 طبیعتا نمی‌توان انتظار داشت که  در تابستان یا حتی پاییز انتظار پخش فصل دوم را داشته باشیم! بر همین اساس احتمالا باید فصل دوم را هدیه کریسمس یا سال جدید نتفلیکس به مخاطبینش دانست! به این ترتیب بین زمان پخش فصل‌های اول و دوم این سریال بیشتر از سه سال فاصله خواهد افتاد.

از لیست بازیگران فصل دوم چه می‌دانیم؟

لیست بازیگران فصل دوم Squid Game متشکل از برخی بازیگران قدیمی فصل اول و چهره‌های جدیدی‌ست که قصد دارند بار دیگر در بازی مرگباری مشابه فصل اول حضور پیدا کنند. ستاره محبوب فصل اول این سریال، «لی جونگ جائه» که به‌واسطه درخشش در بازی مرکب موفق شد به حضور در سریال The Acolyte از دنیای Star Wars هم دست پیدا کند، بار دیگر در نقش قهرمان اصلی داستان، «سئونگ جی هان» قرار خواهد گرفت. اگر فصل اول را تماشا کرده باشید در جریان هستید که او موفق شد برنده جایزه نهایی این فصل شود.

سریال Squid Game سریال Squid Game

علاوه بر این، «لی بیونگ هان» بار دیگر نقش مسئول اصلی برگزارکننده بازی را بر عهده خواهد داشت و «گونگ هو» نیز مجددا ایفاگر نقش فروشنده‌ای خواهد بود که بازیکنان شرکت‌کننده در مسابقه را پیدا می‌کند! همچنین از دیگر نقش‌هایی که از سری اول این مجموعه شاهد حضورشان در فصل دوم خواهیم بود می‌توان به «وی ها جون» که بار دیگر در نقش یک مامور مخفی پلیس حاضر خواهد شد اشاره کرد.

سریال Squid Game سریال Squid Game

نتفلیکس البته لیست گسترده‌تر بازیگران فصل دوم را نیر منتشر کرده و در آن جزئیاتی در خصوص بازیگران جدید این فصل و نقش آن‌ها را در اختیار علاقمندان قرار داده است. البته نقش بسیاری از این بازیگران جدید هنوز قابل درک نیست؛ با این وجود می‌توان با مشاهده آن در خصوص کاراکترهای جدید و بازیگران آن‌ها اطلاعات کسب کرد. لیست بازیگران فصل دوم Squid Game به صورت زیر خواهد بود:

  • پارک گیو یونگ: نقش Sweet Home
  • جو یو ری: نقش بازیگر و خواننده
  • کانگ آئه سیم: نقش « Be Melodramatic»
  • لی دیوید: نقش «The Fortress»
  • لی جین اوک: نقش «The Fortress»
  • چوی سئونگ ایوک: نقش « Tazza: The Hidden Card»
  • رو جائه وون: نقش « Ditto»
  • ون جی آن: «P.»
  • ایم سی وان
  • کانگ ها نئول
  • پارک سونگ هون
  • یانگ دون گون

از داستان فصل دوم Squid Game چه می‌دانیم؟

مشخصا در خصوص داستان فصل دوم سریال بازی مرکب هیچ اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. با این وجود می‌توان حدس زد که بار دیگر شاهد درگیر شدن تعداد زیادی از بازیکنان داوطلب در نمونه‌ای خطرناک و کشنده از یک بازی کودکانه کره‌ای خواهیم شد که جایزه‌ای فوق‌العاده را در پی خواهد داشت.‌ اکثر شرکت‌کنندگان در این بازی یا درگیر فقر شدید هستند یا بدهی و قرض‌های فراوانی دارند که آن‌ها را از زندگی ناامید کرده و همین مساله مهم‌ترین انگیزه برای شرکت کردن آن‌ها در مسابقه‌ای چنین خطرناک است! علاوه بر این، نقش‌های جدید حاضر در فصل دوم هم احتمالا شرکت‌کنندگان تازه‌ای خواهند بود که توسط فروشنده برای شرکت در بازی داوطلب و انتخاب شده‌اند.

بازی مرکب فصل دوم بازی مرکب فصل دوم

بازگشت مجدد لی جونگ جائه در نقش سئونگ جی هون و وی ها جون در نقش هوانگ جون هو می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که کاراکترهای اصلی فصل قبل، این بار برای دستگیری مسئول اصلی برگزاری این مسابقه در کنار هم قرار خواهند گرفت و تلاش خود برای یافتن عوامل برگزاری را در خلال دور جدید این مسابقات ادامه خواهند داد. از سوی دیگر، شرکت کردن هر دوی آن‌ها در مسابقه بازی مرکب نیز می‌تواند دیگر سناریوی محتمل در این خصوص باشد!

از سوی دیگر، مدتی پیش، «هوانگ دونگ هیوک» که نویسندگی و کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل دوم را عهده‌دار خواهد بود به این نکته اشاره کرده که احتمال بازگشت برخی کاراکترهایی که در فصل قبلی سریال کشته شده‌اند وجود دارد. پس این احتمال وجود دارد که داستان فصل دوم با فلش بک‌هایی از فصل قبل یا چرخش‌های ناگهانی داستان همراه شود. در عین حال تقریبا می‌توان مطمئن بود که قرار نیست همان اتفاقات فصل اول با مجموعه‌ای از بازیگران جدید رخ دهد.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین سریال های شبیه بازی مرکب که باید تماشا کنید اگر طرفدار بازی مرکب هستید، این سریال جدید کره ای را به هیچ وجه از دست ندهید مجازات دردناک و بیرحمانه یک دانش آموز در کره شمالی به خاطر تماشای سریال بازی مرکب

نظر شما