شناسهٔ خبر: 66782632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

خلیل آباد در ماتم سیدالشهدای خدمت

در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در سانحه هوایی، خلیل آباد رنگ و بوی عزا و ماتم گرفت و معابر عمومی و خیابان‌ها با پرچم‌های سیاه آذین‌بندی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، مراسم عزاداری نخستین روز پس از شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان با حضور پر شور مردم و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دستجردی و مداحی آقای ترابی در مسجد جامع شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دستجردی امام جمعه شهرستان خلیل آباد در مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، اظهار داشت: در قرآن کریم برای شهید و شهادت ویژگی‌هایی از جمله مقام حی حقیقی و مقام صادقین بیان شده است و شهدا را به‌عنوان افرادی که با خدا وارد تجارت شدند و از این تجارت سود بردند معرفی کرده است.

 وی با اشاره به مقام رفیع و منیع شهدا گفت: ان‌شاءالله خداوند ما را قدردان راه و مکتب شهدا قرار دهد و در این مسیر هدایت کند.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه محور دیگر شهید خدمت ، استکبار ستیزی بوده است ، افزود: آیت الله رئیسی نسبت به شهادت کودکان در جنگ غزه همواره برافروخته بودند.

وی تصریح کرد: برخورد کریمانه با مردم و حرمت گذاری ویژگی های دیگر رئیس جمهور شهید خدمت بوده است.

وی با بیان اینکه برخی به ایشان بی‌احترامی کردند؛ ولی ایشان جوابشان را نداد و خود را سرباز ولایت می‌دانست، گفت: خداوند به افرادی که در این مسیر صادقانه پای حرف خود ایستادند جزای خیر می‌دهد و آیت‌الله رئیسی از افرادی بود که در این مسیر صدق خود را نشان داد.

 دستجردی با اشاره به نگرانی برخی از مردم نسبت به آینده گفت: امام بعد از شهادت شهید رجایی فرمودند ملت بدانند که با رفتن یک خدمتگزار در سد آهنین ملت خللی واقع نخواهد شد و رهبر معظم انقلاب هم روز گذشته پس از شهادت آیت‌الله رئیسی فرمودند مردم بدانند که خللی در این مسیر انقلاب به وجود نخواهد آمد.

 

 

نظر شما