شناسهٔ خبر: 66782518 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت جامعه فوتبال در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

جامعه فوتبال، شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
پیام تسلیت جامعه فوتبال در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان به همراه هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد که یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در ورزقان آذریایجان رخ داد به مقام رفیع شهادت نائل شدند.
 
در پی این اتفاق جامعه ورزش پیام تسلیت صادر کردند.
 
 پیام تسلیت فدراسیون فوتبال سوریه 
مهند الفاکر، دبیرکل فدراسیون فوتبال سوریه با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال درگذشت رئیس جمهور ایران و هیئت همراه ایشان را تسلیت گفت.
در این نامه آمده است:
به نمایندگی از فدراسیون فوتبال سوریه و همه اعضای آن، مراتب تسلیت خود را به مردم جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌داریم. ما در این دوران سخت با شما همدردی می‌کنیم و در غم و اندوه شما شریک هستیم.
از خداوند متعال برای شهدا غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم.
 
 پیام تسلیت سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان 
فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پیامی درگذشت شهادت‌گونه آیت الله سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، آقای رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان به شرح زیر است: 
«بسم الله الرحمن الرحیم»
 انالله و انا الیه راجعون
فقدان رئیس جمهور محترم را به ملت بزرگوار و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح آن مرحوم رحمت و مغفرت مسئلت داریم.
از طرف کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان از صمیم قلب این ضایعه بزرگ را به ملت عزیز و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.
‌از درگاه خداوند سبحان برای ایشان و همراهان شان رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده‌های قربانیان و ملت بزرگ ایران صبر و استقامت مسئلت دارم.
 
 پیام تسلیت سرمربی و اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی 
سرمربی و اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفتند.
در این پیام آمده است:
انالله و انا الیه راجعون
شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محترم، مغتنم و محبوب جمهوری اسلامی ایران و دیگر همراهان گرامی ایشان را در مسیر خدمت به ملت ایران بر اثر سانحه‌ی هوایی تسلیت می‌گوییم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان از درگاه پروردگار متعال مسئلت داریم.
این ضایعه‌ی اسفبار، مایه‌ی تألم اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی که به شخصیت وارسته‌ی ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند، شد.

نظر شما