شناسهٔ خبر: 66782367 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

پیام تسلیت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به مناسبت شهادت رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

شهید آیت اله دکتر سید ابراهیم رئیسی پس از یک عمر مجاهدت خالصانه و معنوی در شب ولادت مولایشان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، حاجت روا شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند.
حادثه ای ناگوار به وقوع پیوست و قلب ملتی به درد آمد. آنانکه سوختند، دوستداران و ملتی بودند که گوهری همچون وی را که عمرش را مجاهدانه در مسیر جلب رضایت حضرت باریتعالی و خدمت به خلق گذراند را از دست دادند.
بی تکلف وبی ریا در همه میدان ها بصورت شبانه روزی جهاد کرد. گرد و خاک راهها و جاده ها و کوچه ها و .. بر صورت و لباسش می نشست و در مواجهه با محروم ترین مردمان لبخند به لب داشت و با صبوری نقدها و بی انصافیها را پاسخ می داد. الگوی تمام یک انقلابی اصیل و متقی بود. 
عمرش را زاهدانه سپری کرد و علیرغم موقعیت های شغلی و اجتماعی که داشت در سطح یک فرد سطح پایین جامعه زندگی کرد. نه مالی اندوخت و نه باری بست. هر آنچه اندوخت و هر باری که بست، پر بود از محبت و خدمت و توشه ای برای آخرتش. شهید رئیسی الگوی همه خادمانیست که در قامت مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی قرار می گیرند تا بدانند و بفهمند که مسئولیت در انقلاب اسلامی یعنی خدمتگزاری و پایین تر از مردم بودن. درسی که شهید رئیسی به همگان داد، مهربانی، گذشت، مجاهدت، خسته نشدن و ناامید نشدن برای انجام کارهای بزرگ و شاد کردن دل مردمان مستضعف که صاحبان اصلی انقلاب هستند بود.
یاران ایشان و همراهان ایشان که در همین واقعه به مقام شهادت نائل آمدند همچون ایشان با مردم و برای مردم بودند. این واقعه ناگوار را به حضرت ولی عصر، رهبر معظم انقلاب و همه ملت ایران علی الخصوص طبقات پایین دست و محروم جامعه ایران اسلامی و همه مستضعفین جهان تسلیت عرض نموده از خداوند منان علو درجات برای ایشان و همه شهدای گرانقدر این سانحه خواهان و خواستاریم. 

 

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد

نظر شما