شناسهٔ خبر: 66781634 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی:

مسیر شهدای خدمت باید ادامه‌دار باشد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی گفت: باید با شهدای راه خدمت عهد ببندیم که مسیر خدمت و مبارزه با فساد را ادامه خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز سه‌شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳، مراسم گرامی داشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش با عنوان پاسداشت سید الشهدای خدمت، مقابل ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی به همت مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

معاونین وزارت راه و شهرسازی و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در این مراسم حضور داشتند و در کنار کارکنان این وزارتخانه، به سوگ از دست دادن رئیس‌جمهوری خستگی‌ناپذیر کشور عزیزمان ایران و همراهانش در راه خدمت به مردم نشستند.

همچنین طی این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید وین، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی طی سخنانی گفت: به‌شهادت‌رسیدن در راه خدا به معنای پایبند بودن در عهد با خداوند است و باید بپذیریم که هرکس هم‌تراز با انقلاب اسلامی کار و حرکت کند، سرنوشتی جز شهادت نخواهد داشت.

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، نشان داده بود که خالصانه خدمت به مردم را در رأس کار قرار داده و اکنون نیز پاداشش را گرفت.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی همچنین اظهار کرد: اگر خون شهید سلیمانی و دیگر شهدا، محور امنیت شد، خون شهید آیت‌الله رئیسی نیز محور فعالیت‌های جهادی، رشد اقتصادی و مبارزه با فساد خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وین افزود: شهید آیت‌الله رئیسی، سیره شهدایی همچون شهید بهشتی و شهید رجایی را در دستور کار خود قرار داده بود و به همین جهت دو دولت وی شاهد دوچندان شدن فعالیت‌های جهادی و مردمی بودیم. شهید آیت‌الله رئیسی همچنین خادم امام رضا (ع) بود و در نهایت نیز مزد خدمات بی‌بدیل خود را گرفت.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی همچنین در خاتمه اظهار کرد: طبق گفته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید امید داشته باشیم و به سمت قله‌ها حرکت کنیم. اکنون نیز باید عهد ببندیم که پیروان حقیقی مکتب شهدا باشیم و در مسیر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که راهی جز خدمت به مردم و مبارزه با فساد نبود گام برداریم.

گفتنی است که روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، خبر سانحه بالگرد در سفرهای استانی ریاست‌جمهوری و در پی آن شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری فقید کشورمان، دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر فقید امور خارجه، آیت سید محمد الله آل هاشم نماینده معزز و فقید ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار فقید آذربایجان شرقی و تعدادی از همراهانشان همه ما را در بهت و اندوهی عمیق و تأسف‌بار فرو برد. 

نظر شما