شناسهٔ خبر: 66781604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران مطرح کرد

پیشرفت ۶۲ درصدی عملیات بهبود کیفیت آب شرب مجتمع ملکار نوشهر

امیرحسین طاهریان

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای عملیات بهبود کیفیت آب شرب مجتمع روستایی ملکار در شهرستان نوشهر، از پیشرفت ۶۲ درصدی این پروژه خبر داد.

صاحب‌خبر -

بهزاد برارزاده، امروز در بازدید از مجتمع آبرسانی ملکار، در جمع خبرنگاران گفت: به منظور تامین و نصب پکیج های تصفیه و سیستم فیلتراسیون و نیز حوضچه ته‌نشین با هدف کاهش کدورت آب در ایام بارندگی، عملیات بهبود کیفیت آب شرب این مجتمع در حال انجام است.
او به اقدامات انجام شده در این طرح اشاره و تصریح کرد: تاکنون واحد انعقاد، لخته سازی و ته نشین، سکو و فیلترها، اتاق پمپ و بلوئر و چهار عدد فیلتر به طول پنج متر و ظرفیت ۸۰ لیتر در ثانیه احداث و چشمه سنگ سرا بهسازی شد.
مدیرعامل آبفا مازندران با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی این طرح، ادامه داد: در حال حاضر عملیاتی نظیر الکترومکانیکال شامل واحد پمپاژ و بلوئر و مخزن و لخته سازی، تجهیزات سازه‌ای شامل سقف واحد فیلتراسیون، تجهیزات الکتریکال شامل تابلو واحد پمپاژ بلوئرو کلر زنی، اتصالات کامل لوله کشی آب ورودی و خروجی ته نشینی، سیلیس، شیر آلات و لوله کشی واحد فیلتراسیون اعم از کنتورهای ورودی و خروجی و بک واش و نیز اتصال به مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و حمل فیلتر به مکان تصفیه خانه در حال اجراست.
برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۴۶۰۰ مشترک دانست و افزود: برای اتمام این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شد که تاکنون برای اجرای آن ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه صرف شد.

انتهای پیام

نظر شما