شناسهٔ خبر: 66781594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین:

رمز سعادت شهید آیت‌الله رئیسی اخلاص و ساده‌زیستی بود

مهسا گنجه‌فرد

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین گفت: ساده زیستی از ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود، قبل و بعد از انتصاب در ریاست جمهوری تغییری در نوع زیست شخصی ایشان مشاهده نشد و این شهید متواضع در میان مردم حضور داشت و هیچگاه خود را از مردم جدا نمی‌دانست و امروز همه مسئولان باید به الگوبرداری از این ویژگی‌ها توجه داشته باشند و بدانند رمز سعادت و موفقیت اخلاص و ساده‌زیستی است.

صاحب‌خبر -

محمدحسین شفیعی‌ها در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور انقلابی آیت‌الله ابراهیم رئیسی، اظهار کرد: یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید سید ابراهیم رئیسی تواضع و فروتنی بود، در آموزه‌های دینی آمده است انسان هرچقدر به ارتقای رتبه در دنیا دست پیدا می‌کند و به مقام و منصب می‌رسد باید به همان میزان نیز خود را کوچک کند و تواضع داشته باشد.

وی گفت: اخلاق دینی را به عینه در شخصیت شهید سید ابراهیم رئیسی شاهد بودیم، ایشان هر چقدر که مسئولیت‌های بزرگتری را می‌پذیرفت به همان میزان تواضع و فروتنی خود را در میان مردم بیشتر می‌کرد، بسیاری از کسانی که حتی به ایشان در انتخابات ریاست جهوری رأی نداده بودند به واسطه اخلاق نیکو و تواضعی که از آیت‌الله رئیسی دیده بودند دوستدار ایشان شده بودند.

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی افق دید روشنی داشت، تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های شخصیتی ایشان در عرصه عمل امیدواری به آینده بود چراکه علی‌رغم سختی‌هایی که در زمینه تحقق و استمرار و تثبیت انقلاب اسلامی همواره وجود داشته هیچگاه از نا امیدی و شکست سخن نمی‌گفتند.

وی ادامه داد: شهید سید ابراهیم رئیسی با روحیه امید، اشتیاق به موفقیت‌های آینده و توانایی اداره جامعه بر مبنای دین به خود این جرأت را داد تا در عرصه اجرا وارد شود و مسئولیت اداره کشور را بر عهده بگیرد؛ وضعیت کنونی جامعه نشان می‌دهد که نگاه صحیحی از جانب ایشان حاکم بوده و شرایط امروز کشور با دوره‌های گذشته بسیار متفاوت است.  

این فعال سیاسی در ادامه خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی یکی از رموز اصلی موفقیت اخلاص است، اگر ما در انجام کارها از اخلاص برخوردار نباشیم قطعاً کار ما درست انجام نخواهند شد و این اخلاص را ما در شهید آیت‌الله رئیسی شاهد بودیم، با اقداماتی که شهید رئیسی انجام داد پیروزی‌های بزرگی نصیب ملت شد و خبر تلخ حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران تمام دنیا را تحت‌شعاع خود قرار داده است.

وی گفت: در حوزه بهداشت و درمان استان قزوین وضعیتی بغرنج داشت و در سفر آیت‌الله رئیسی به قزوین اعتبارات مناسبی برای این حوزه اختصاص داده شد از جمله تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این موارد به یادگاری این رئیس جمهور به بهره‌برداری برسد و مردم از خدمات آن استفاده کنند.

شفیعی‌ها اظهار کرد: ساده زیستی از دیگر ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود، قبل و بعد از انتصاب در ریاست جمهوری تغییری در نوع زیست شخصی ایشان مشاهده نشد و این شهید متواضع در میان مردم حضور داشت و هیچگاه خود را از مردم جدا نمی‌دانست و امروز همه مسئولان باید به الگوبرداری از این ویژگی‌ها توجه داشته باشند و بدانند رمز سعادت و موفقیت اخلاص و ساده‌زیستی است.

وی تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی را به نام سید محرومان می‌شناختند چراکه نگاه ایشان این بود که جامعه اسلامی باید از فقر و نداری دور باشد و یک جامعه متعادل داشته باشیم و خدماتی نیز در همین راستا ارائه می‌دادند به طور مثال وقتی در آستان قدس بودند کارهای جدیدی را آغاز کردند که خدمت به مردم محروم مشهد از جمله این موارد است.

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین گفت: در ابتدا که ایشان بیان کردند هر سال یک میلیون مسکن می‌سازیم خیلی‌ها گفتند شدنی نیست اما همت ایشان باعث شد زمینه تحقق فراهم شود و امروز مشاهده می‌کنیم بسیاری از خانوده‌هایی که گرفتار اجاره‌نشینی بودند در آینده نه چندان دوری صاحب خانه می‌شوند.

شفیعی‌ها در پایان بیان کرد: امروز راه گریزی نداریم جز اینکه مسیر خدمت به مردم و ایجاد امید را با عملکرد خود هموار کنیم و اگر این امید توسط مسئولان ایجاد شود و مردم آن را حس کنند قطعاً آینده درخشانی را در تاریخ کشور خواهیم داشت و به موفقیت‌های بزرگ دیگری دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام

نظر شما