شناسهٔ خبر: 66781574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان:

کنگره شهدای ‌دانشجوی فرهنگی با محوریت شهادت رئیس جمهور برگزار می‌شود

صالحی‌ شبلیزی گفت: رئیس جمهور محبوب و مردمی‌مان، رییس هیات امنای دانشگاه فرهنگیان کشور بود و در این دو سال شاهد ارتقای جایگاه دانشگاه فرهنگیان بودیم و قدرشناس این مساله هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «مسعود صالحی‌شبلیزی» رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای از برگزاری کنگره شهدای دانشجوی فرهنگی با محوریت شهادت رئیس جمهور خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور محبوب و مردمی ایران حدود ۸ بار در استان خوزستان حضور پیدا کرد و در هیچ استانی، به این تعداد سفر استانی نداشت.

صالحی‌شبلیزی گفت: اولین سفر استانی و اولین سفر تبلیغاتی رییس‌جمهور به استان خوزستان بود که نشان‌دهنده جایگاه استان و اهمیت آن از نگاه دکتر رییسی بود. بر این اساس، ما مردم خوزستان نیز باید قدردان خدمات ایشان و دولت سیزدهم در استان باشیم.

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان یادآور شد: فردا کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود که این برنامه معنوی و ارزشی با محوریت شهادت آیت‌الله رییسی و همراهان ایشان خواهد بود.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور محبوب و مردمی‌مان، رییس هیات امنای دانشگاه فرهنگیان کشور بود و در این دو سال شاهد ارتقای جایگاه دانشگاه فرهنگیان بودیم و قدرشناس این مساله هستیم.

صالحی‌ شبلیزی افزود: آیت‌الله رئیسی به مردمی بودن و ساده‌زیستی شهرت داشتند. ولایت‌مداری، روحیه جهادی و علاقه به خدمتگزاری به ملت از ویژگی‌های بارز ایشان بود که برای همیشه در ذهن مردم خواهند ماند.

انتهای پیام/

نظر شما