شناسهٔ خبر: 66781486 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

اجتماع مردم کاشان در فراق خادم الرضا و گرامیداشت شهدای خدمت

اصفهان - اجتماع مردم کاشان در فراق خادم الرضا و گرامیداشت شهدای خدمت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و یاران شهیدش برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان در اجتماع مردم کاشان و گرامیداشت شهدای خدمت با تأکید بر اینکه همچنان مقتدرانه به مسیرمان ادامه می‌دهیم گفت: هرچند تعدادی ازعزیزان خود را از دست دادیم، اما این اتفاقات نمی‌تواند مانع روند مسیر شتابان انقلاب اسلامی باشد.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی سال‌ها است ضمن خادمی مردم در محضر علی بن موسی الرضا (ع) خادم است و امروز برترین تقدیر که شهادت در راه خدا است نصیب او و همراهان او شد.

به گفته وی این حادثه سبب شد داغ شهید رجایی، شهید قاسم سلیمانی و حتی برای ما سپاهیان، داغ شهید احمد کاظمی و شهدای عرفه بار دیگر زنده شود.

سرهنگ اکبری همچنین آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه مذهبی و متدین و انقلابی تبریز را شخصیتی خاضع و خاشع دانست و یادآور شد: آیت‌الله آل‌هاشم گفته بود من سومین شهید محراب آذربایجان هستم.

وی افزود: شهید آیت‌الله آل‌هاشم عکسی با لباس سپاه از خود به یادگار گذاشته و تأکید کرده است اگر به شهادت رسید از این عکس استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان در ادامه با اشاره به اینکه حسین امیرعبدالهیان سال‌ها در لباس پاسداری بود، اظهار داشت: ایشان در کسوت وزیر امور خارجه و اجرای مسؤولیت‌های گوناگون در جبهه مقاومت و درگیری با داعش، حضور در عراق، پای کار انقلاب ایستاد و امنیت امروز ایران اسلامی به برکت جانبازی و ایثار جبهه مقاومت و مدافعان حرم و خون شهدا است.

به گفته وی خادمی مردم و سربازی ولایت از مهمترین ویژگی‌های این شهدا است که تا آخرین لحظه در سنگر خدمت به مردم ماندند و به شهادت رسیدند. 

سرهنگ اکبری در ادامه با گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره ۱٠۳ شهید شهرستان کاشان در عملیات بیت‌المقدس گفت: در سال ۱۳۶۰ رئیس‌جمهور، رئیس قوه مقننه، نخست‌وزیر، ۷٠ نفر از نمایندگان مجلس و چندین وزیر به دست منافقین ترور شدند و در جریان همین حوادث ن رهبر معظم انقلاب مجروح، اما انقلاب نوپای اسلامی به راه خود ادامه داد تا به امروز که تبدیل به درخت تنومندی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان تأکید کرد: با وجود اینکه امروز چندین نفر از عزیزانمان را از دست دادیم، اما مقتدرانه به مسیرمان ادامه خواهیم داد و این اتفاقات خللی در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد. /۱۳۰۷/

نظر شما