شناسهٔ خبر: 66781460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جلسه ستاد برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵خرداد شهرستان ورامین برگزار شد

لیلا تات

جلسه ستاد برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵خرداد شهرستان ورامین صبح امروز با حضور مسئولان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ورامین امروز سه‌شنبه (یکم خرداد ماه) با عرض تسلیت شهادت خادم‌الرضا آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان گفت: مردم ایران اسلامی با شنیدن خبر شهادت آیت‌الله رئیسی نشان داد که قدردان کسانی هستند که با تمام وجود برای آنها خدمت می‌کنند و این تشخیص توسط مردم با بصیرت ما بسیار ارزشمند و ماندگار است.

درویشی افزود: خدمت بی‌منت و شبانه‌روزی این شخصیت خدمت‌گذار آبرویی به دولت بخشید و ایشان نشان دادند که رئیس شدن همان فدا شدن برای مردم است و الگوبرداری از این تلاش و خدمت باید در تمامی ادوار، برای مسئولان ماندگار شود.

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات هستند، ادامه داد: مسئولان در هر شرایطی باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و با الگوپذیری از شهدای خدمت، در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

فرماندار ویژه ورامین به مناسبت مهم ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان ورامین اشاره و اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی تاکید ویژه بر اهتمام بزرگداشت شخصیت امام راحل داشتند و ما نیز برای حضور آحاد مردم در حرم مطهر امام راحل از دشت ورامین آمادگی کامل داریم.

معاون استاندار تهران ۱۵ خرداد را سند افتخار منطقه ورامین دانست و گفت: برای اعتلاء این سند افتخار که بیش از ۶۱ سال از قدمت آن می‌گذرد همگان باید تلاش و حضور و برنامه‌ریزی جهت تبیین این واقعه بزرگ را ادارات و نهادها در کنار گروه‌های مردمی یک وظیفه بزرگ تلقی کنند.

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این جلسه گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی داغ سنگینی بر دل ملت ایران گذاشت ولی این ملت قدردان زحمات خادم خود هستند و با حضور پرشور خود در تمامی عرصه‌ها نشان داده‌اند همیشه پای این نظام بوده و هستند و هیچ خللی در عزم و اراده پولادین مردم بصیر ایران در طی مسیر به سمت تحقق کامل آرمان‌های اسلام و انقلاب ایجاد نخواهد شد.

وی افزود: نگاه آیت‌الله رئیسی به مردم دشت ورامین یک نگاه ویژه بود و این مردم هم در انتخابات‌ متعدد با آرای قابل توجهی به ایشان ارادت و حمایت خود را نشان داده‌اند.

حجت‌الاسلام محمودی نگاه ویژه رئیس جمهور شهید به مراسم ۱۴ و ۱۵خرداد را یادآور شد و تصریح کرد: شهید رئیسی در دیدارهایی که در خصوص مراسم ۱۴و ۱۵خرداد با ایشان برگزار می‌شد بر بزرگداشت این ایام بسیار تاکید داشتند و از مردم دشت ورامین به‌عنوان پیشگام حرکت انقلاب اسلامی یاد می‌کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان با تقدیر از برنامه‌های پیش‌بینی شده ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد خواستار تقویت این برنامه‌ها در قالب محتوا و تبیین ابعاد مختلف قیام ۱۵خرداد شد.

انتهای پیام

نظر شما