شناسهٔ خبر: 66781437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ایمن‌سازی و بهسازی پل‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از انجام عملیات ایمن‌سازی و بهسازی پل‌های عابر پیاده غیرمکانیزه در سطح این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا با اشاره به ایمن‌سازی و بهسازی پل‌های عابر پیاده گفت: نواقص پل‌های عابر پیاده توسط بازدیدهای میدانی کارشناسان همچنین پیام‌های شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ شناسایی شد و عملیات ایمن‌سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ایمن‌سازی و بهسازی چهار پل غیرمکانیزه شامل رنگ‌آمیزی و رفع خطر است که با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت پل‌های عابر پیاده دو خیابان اصلی این منطقه، خیابان‌های آتشگاه و شهید اشرفی اصفهانی (کهندژ) تصریح کرد: با توجه به بار ترافیکی بالا در مسیرهای این منطقه و تردد خودروهای سنگین ایمنی پل‌های عابر پیاده در این محدوده برای بهره‌مندی شهروندان از آن‌ها، اهمیت ویژه‌ای دارد.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه پل‌های هوایی عابر پیاده به منظور بالا بردن امنیت جسمانی عابران برای عبور از عرض خیابان و جلوگیری از اختلاط حرکت سواره و پیاده تعبیه شده است، گفت: عبور عابران پیاده از سطح خیابان موجب ایجاد اختلال در حرکت خودروها می‌شود و خطرات جانی را برای عابران به همراه خواهد داشت.

نظر شما