شناسهٔ خبر: 66781337 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

غریب‌آبادی: مردم خدمات ارزنده شهید امیرعبداللهیان را فراموش نمی‌کنند

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه با حضور در منزل وزیر امور خارجه، از وی به‌عنوان انسان بزرگی یاد کرد که در پیشبرد امور و اهداف مقدس جبهه مقاومت، نقش‌آفرینی‌های ارزنده‌ای انجام داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با حضور در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و عرض تسلیت به خانواده و فرزندان وی، اظهار کرد: همه در غم از دست دادن رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان متاثر و متالم شدند؛ ما سرمایه‌های گرانقدری را از دست دادیم، اما شهادت آرزوی مسئولین انقلابی ما است و نصیب شخصیت‌های خدوم و دلسوز مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر اینکه شهید امیرعبداللهیان نماد یک دیپلمات متعهد و نیروی مجاهد و انقلابی بود، گفت: وی در پیشبرد امور و اهداف مقدس جبهه مقاومت، نقش‌آفرینی‌های ارزنده‌ای را انجام داد.

غریب‌آبادی با اشاره به اینکه انسان‌های بزرگی را از دست دادیم، اظهار کرد: شهدای حادثه ناگوار اخیر و در راس آن‌ها شهید آیت‌الله رئیسی و حسین امیرعبداللهیان، تمام تلاش و مساعی خود را برای ارتقای وضعیت کشور و مردم به کار گرفتند و ماجور هستند.

معاون امور بین‎الملل قوه قضاییه در پایان گفت: از زمانی بیش از دو دهه قبل حسین امیرعبداللهیان را در وزارت خارجه شناختم و با هم در ارتباط بودیم؛ وی انسانی پرتلاش، خالص، انقلابی و مجاهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما