شناسهٔ خبر: 66781230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در بهمئی

خبرگزاری صدا و سیما

مراسم گرامیداشت شهادت خادم ملت ایران، خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهانش با حضور پرشور مردم در شهرستان بهمئی برگزار شد.

صاحب‌خبر -
برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در بهمئی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد؛ امام جمعه شهر لیکک در این مراسم با گرامیداشت شهادت خادم الرضا (ع)، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور کشورمان و همراهانش گفت: مردمی بودن، خستگی ناپذیری و مجاهدت شبانه روزی از خصوصیات بارز رئیس جمهور شهید ابراهیم رییسی بود.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: شهادت خادم الرضا، رئیس جمهور مردمی و انقلابی موجی از غم و اندوه را در دل ملت و دوستداران نظام و انقلاب ایجاد کرد.
وی افزود: ما هم بر این عهد هستیم که راه خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور کشورمان را با وحدت، همدلی، هم افزایی و یکدلی تا تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی با اقتدار ادامه دهیم.
فرماندار بهمئی در این مراسم هم با برشمردن خدمات شهید آیت الله رئیسی گفت: مردمی بودن و کار برای مردم مهمترین خصوصیت رئیس جمهور کشورمان بود و یاد و خاطره ایشان برای همیشه در اذهان مردم ایران اسلامی نقش خواهد بست.
علی محمدی افزود:خدمات رئیس جمهور شهید در عرصه‌های مختلف بویژه در عرصه‌های بین المللی برای ایران افتخار آفرین و برای جهان همیشه ماندگار شد.
فرماندار شهرستان بهمئی ادامه داد: شهادت مزد جهاد صادقانه تمام شهدای سانحه بالگرد رئیس جمهور بود و چه افتخاری بالاتر از شهادت می‌توان برای آنها تصور کرد
قرائت فاتحه، تلاوت قرآن، قرآن خوانی و مداحی به یاد رئیس جمهور شهید و همراهان او از برنامه‌های این مراسم بود.
در این مراسم معنوی اقشار مختلف مردم با حضور خود با قرائت قران و فاتحه یاد و خاطر رییس جمور کشور شهید ایت الله رییسی و همراهانش را گرامی داشتند و بر ادامه راه رییس جمهور محبوب و مردمی تاکید کردند.
در این مراسم حاضران به یاد شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش عزاداری و سوگواری کردند.

نظر شما