شناسهٔ خبر: 66781194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسؤول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان:

دغدغه امیرعبداللهیان اقتدار ملی کشور بود

مسؤول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان ضمن تسلیت گفتن به‌مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و وزیر امور خارجه و همراهان‌شان، گفت: اگر بخواهم شخصیت امیرعبداللهیان را در یک جمله توصیف کنم، این است که او به معنای واقعی فردی فروتن و دغدغه‌اش اقتدار ملی کشور بود.

صاحب‌خبر -

مجتبی نادعلی امروز (یکم خرداد ماه) بیان کرد: من به‌عنوان عضوی از وزارت امور خارجه، این مصیبت را به همکارانم در این وزارتخانه تسلیت می‌گویم و امیدوارم بتوانیم راه این عزیزان را ادامه دهیم. من با حکم امیرعبداللهیان به‌عنوان مسؤول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان منصوب شدم.

وی گفت: من در دانشگاه در برخی کلاس‌ها با او همکلاس بودم و بعد از آن هم در چند پروژه با یکدیگر همکاری داشتیم. 

نادعلی با بیان اینکه امیرعبداللهیان در حوزه خاورمیانه و کشورهای عربی بسیار مسلط بود، بیان کرد: این شخصیت در کشورهای عربی از محبوبیت بالایی برخوردار و بسیار قابل احترام بود. او یک دیپلمات در تراز انقلاب اسلامی بود و خداوند روح ایشان را با ائمه اطهار (ع) محشور کند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، وی خواندن نماز اول وقت را یکی دیگر از صفات بارز امیرعبداللهیان دانست و افزود: همیشه نماز اول وقت خود را در نمازخانه وزارتخانه اقامه می‌کرد. با اینکه مشغله زیادی داشت، اما نسبت به تعقیبات نماز نیز حساس بود و همیشه همراه نماز، تعقیباتش را نیز انجام می‌داد.

انتهای پیام

نظر شما