شناسهٔ خبر: 66781020 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سلامت نیوز | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغاتی

نخ لیفت ابزاری نوین و به صرفه برای جوانسازی و لیفت پوست

در این مقاله به معرفی انواع نخ لیفت اعم از نخ لیفت مونو یا بدون خار، نخ لیفت مونو اسکرو، نخ لیفت تورنادو اسکرو مورد بررسی قرار گرفته است. نخ لیفت کاگ یا خاردار نخ لیفت دو سوزنه نخ لیفت مولدینگ

صاحب‌خبر -

نخ لیفت چیست و چه کاربردی دارد؟

لیفت با نخ یک روش زیبایی غیرجراحی است که پوست را لیفت و سفت می‌کند تا ظاهری جوان‌تر و زیباتر داشته باشید. این روش با تحریک تولید کلاژن در بدن، پوست را سفت‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌کند و با گذشت زمان، کلاژن طبیعی پوست کاهش می‌یابد. لیفت با نخ علاوه بر بهبودی سریع، عوارض کمتری نیز دارد.

لیفت با نخ یک روش غیرجراحی است که افتادگی و پیری پوست را بهبود می‌بخشد و تولید کلاژن را افزایش می‌دهد تا چهره یا ظاهر گردن شما بدون چروک دیده شود. در این روش، متخصصان نخ‌های درجه یک لیفت را زیر پوست قرار می‌دهند تا پوست را در موقعیت مناسب قرار دهند. این نخ‌ها با فعال‌سازی طبیعی، تولید کلاژن را افزایش می‌دهند. نخ‌ها در انواع  و طول‌های مختلف موجود هستند.

بر خلاف لیفت صورت، لیفت با نخ یک روش غیرجراحی است که تغییرات ظریفی را به وجود می‌آورد. این روش بسیار سریع و در کمترین زمان جوانی و شادابی را به پوستتان می‌دهد.

images_1716208890_664b44fa950bb.jpg

انواع نخ لیفت

نخ لیفت مونو

نخ لیفت مونو اسکرو

نخ لیفت تورنادو اسکرو

نخ لیفت کاگ

نخ لیفت دو سوزنه

نخ لیفت مولدینگ

برای خرید انواع نخ لیفت می توانید به فروشگاه طبینو مارکت مراجعه کرده و با توجه به برند و نیاز خود نخ  لیفت مورد نظر را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن و با ارسال سریع به دست شما برسد.

انواع نخ لیفت صورت

یکی از روش‌های جدید جوانسازی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و در بسیاری از کشورها برای رفع چین و چروک‌ها، لیفت و جوانسازی و رفع افتادگی‌ها استفاده می‌شود، استفاده از نخ‌های جذبی، غیر قابل جذب و ترکیبی است.

نخ‌های جذبی از مواد زیست سازگار ساخته شده‌اند و پس از مدتی جذب بافت بدن می‌شوند، باعث استحکام پوست می‌شوند و اثرات ماندگاری دارند. نخ‌های غیر قابل جذب معمولا از جنس طلا و فیبرهای سنتتیک هستند و تا پایان عمر زیر پوست باقی می‌مانند. نخ‌های ترکیبی ترکیبی از نخ‌های جذبی و غیر جذبی هستند و بخشی از آن‌ها در زیر پوست باقی می‌ماند.

لیفت با نخ یک روش درمانی مناسب برای افرادی است که دچار افتادگی‌های خفیف تا متوسط در بافت پوست خود هستند و می‌تواند در اواسط دهه سی تا حدود ۶۰ سالگی مفید باشد. این روش با استفاده از نخ‌های خاردار یا معمولی انجام می‌شود و می‌تواند بهبودی قابل توجهی در ظاهر پوست ایجاد کند.

images_1716209375_664b46dfa498a.jpg

بهترین مارک لیفت نخ صورت کدام است؟

در این روش، از سه نوع نخ مختلف استفاده میشود: نخ پلی دیوکسانون (PDO)، نخ پلی لاکتیک اسید (PLA) و نخ پلی کاپرولاکتون (PCA). نخ PDO قابل جذب در بدن است و پس از چند ماه تجزیه می‌شود.

این نخ‌ها برای بالا بردن پوست و بهبود طرح صورت استفاده می‌شوند. نخ PLA قابل تجزیه نیست و برای مدت طولانی در بدن باقی می‌ماند. این نخ‌ها با تحریک تولید کلاژن و بهبود الاستیسیته پوست، موثر هستند.

نخ PCA نیز قابل جذب در بدن است و تا یک سال در بدن باقی می ماند. این نخ ها برای بهبود طرح صورت و بالا بردن پوست استفاده می شوند.

انتخاب نوع نخ برای لیفت صورت با نخ، بستگی به ترجیحات فردی، محل عمل و طول مدت اثر مطلوب دارد. هر نوع نخ لیفت ویژگی ها و استفاده های خاصی دارد که بر اساس نیازهای بیمار و توصیه های پزشک استفاده می‌شود.

نخ PDO یکی از بهترین نوع نخ ها برای لیفت صورت است و برای لیفت کردن پوست شل و کانتور کردن ساختار صورت مانند بینی استفاده می‌شود.

این نخ‌ها تا حدود 6 ماه ماندگاری دارند. نخ PLLA نیز با ماندگاری 12 ماهه، حجم بیشتری به اجزای گود افتاده صورت می‌دهد. به عنوان مثال، افرادی که گونه‌های توخالی دارند می توانند از نخ PLLA استفاده کنند.

در بازار ایران در حال حاضر سه برند نخ لیفت وجود دارد:

  • نخ لیفت مدیلیفت کشور هلند
  • نخ لیفت ان وی ال NVL کشور کره
  • نخ لیفت نوبل

images_1716209138_664b45f2e5808.jpg

مزایای لیفت نخ

لیفت نخ در مناطق مختلف صورت انجام می‌شود و بیشترین تاثیر را در قسمت میانی و انتهایی صورت، از جمله غبغب و گردن دارد. علاوه بر لیفت صورت، لیفت پیشانی و ابرو نیز باعث ایجاد پوستی صاف و ابروهای قوس می‌شود.

لیفت صورت با استفاده از نخ یک روش غیرتهاجمی است و برای بیهوشی از بی حس کننده‌های موضعی استفاده می‌شود. این موضوع باعث شده است که این روش در مقایسه با سایر روش‌های لیفت، محبوبیت بیشتری داشته باشد.

علاوه بر این، لیفت صورت با استفاده از نخ دارای مزایای دیگری نیز است که عبارتند از:

  • عدم وجود عوارض پس از بیهوشی (به دلیل استفاده از بی حس کننده به جای داروی بیهوشی)
  • هزینه کمتر نسبت به روش جراحی
  • دوره نقاهت و بازگشت به حالت اولیه کوتاه مدت
  • زمان کوتاه برای انجام لیفت صورت
  • استفاده از بی حس کننده‌های موضعی
  • نتیجه طبیعی و موثر
  • روش کمتر تهاجمی و غیرجراحی
  • نتایج طولانی مدت (یک تا دو سال) و طبیعی
  • کاهش چروک و خطوط ریز با تولید کلاژن
  • جلوگیری از افتادگی پوست با تولید کلاژن
  • جذب بی خطر نخ‌ها در بافت پوست
  • مقرون به صرفه نسبت به لیفت صورت جراحی
  • بدون برش و زخم روی پوست
  • نخ‌ها غیر قابل مشاهده و لمس
  • بدون نیاز به آمادگی قبلی

مدت زمان جذب نخ لیفت چه مدت است ؟

‌ماندگاری لیفت صورت، بینی و ابرو با نخ بستگی به عوامل مختلفی دارد. این عوامل شامل نوع نخ، تکنیک اجرا، واکنش بدن به فرآیند و مراقبت‌های پس از عمل می‌شود.

هر فرد ممکن است میزان ماندگاری لیفت ابرو با نخ متفاوتی داشته باشد، اما به طور کلی، ماندگاری آن حدود ۶ تا ۱۲ ماه است.

پس از این زمان، نخ‌ها ممکن است ضعیف شده و جذب شوند و اثر لیفت‌دهنده خود را از دست دهند، اما هرگز به حالت اولیه خود برنمی‌گردند.

لیفت ابرو با نخ برای افرادی که ابروهایشان افتاده و بدفرم شده است، مزایا و فواید زیادی دارد. برخی از مزایای استفاده از این روش عبارتند از:

  • کمترین زمان بازیابی نسبت به روش‌های جراحی سنتی لیفت ابرو.
  • عدم نیاز به برش یا جراحی باز.
  • اثرات طبیعی‌تر و ماندگارتر نسبت به روش‌های تزریقی مانند بوتاکس.
  • افزایش تولید کلاژن در پوست و بهبود ساختار آن.
  • نتایج قابل مشاهده و قابل تغییر به شکل دلخواه.

برای انجام لیفت، از انواع مختلفی از نخ‌ها استفاده می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. توصیه می‌شود که در این بین، نخ‌های جذبی یا نیمه جذبی را انتخاب کنید. دلیل انتخاب نخ‌های جذبی یا نیمه جذبی این است که با استفاده از نخ های لیفتینگ، بافت‌های کلاژنی تحریک می‌شوند.

به این ترتیب، نخ های جذبی و نیمه جذبی نه تنها در این هدف مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلکه عوارض کمتری نسبت به نخ های دائمی دارند. پس از گذشت ۶ ماه، نخ های جذبی و نیمه جذبی در پوست جذب می شوند و پوست به اندازه کافی لیفت می شود. همچنین، نخ های جذب شده نیز جایگزین رشته های کلاژن می شوند.

ماندگاری نخ لیفت چگونه است؟

لیفت با نخ می‌تواند حدود ۱۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری داشته باشد، اما این مدت ممکن است کمتر یا بیشتر شود. برای بهترین نتایج، باید دستورات پزشک را رعایت کرد و از پزشک متخصص در زمینه لیفت با نخ استفاده کرد. این عمل نیاز به ظرافت و مهارت دارد و تنها یک پزشک متخصص می‌تواند ماندگاری بیشتری را برای شما فراهم کند.

استفاده از روش لیفت صورت با نخ ممکن است همراه با عوارض جانبی مانند ناراحتی بیمار، تپش قلب و حرکت نخ باشد. با این حال، برای افراد مناسب، این روش بهتر از سایر روش‌های غیر جراحی است. لیفت صورت با نخ می‌تواند تا 12 ماه ماندگاری داشته باشد، زیرا نخ‌ها توسط بدن جذب می‌شود. این نخ‌ها با تحریک تولید کلاژن بهبود الاستیسیته پوست را ایجاد می‌کنند.

خرید و قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت، ابرو و بینی

اما برای خرید لیفت نخ با کیفیت می‌توانید از طریق فروشگاه تجهیزات پزشکی طبینو شروع کنید. این فروشگاه با چند سال سابقه در زمینه تولید و فروش لوازم پزشکی، یکی از بهترین فروشندگان نخ لیفت با کیفیت است.

اینکه نخ لیفت بسیار تأثیر گذار بوده درست اما تهیه محصول اورجینال برای مشتری می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما وقتی شما محصولات خود را از یک فروشگاه معتبر مانند طبینو تهیه می‌کنید خیالتان راحت است که محصولات دریافتی فیک نیستند.

همچنین اگر سوالات بیشتری در رابطه با "نخ لیفت" دارید می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان حرفه‌ای همراه باشید و تمام سوالات خود را مطرح کنید در طول شبانه روز پاسخگوی تمام سوالات شما عزیزان هستیم.

جهت ثبت سفارش نیز کافیست وارد سایت شده و محصول مورد نظر خود را جستجو کنید، بعد از پیدا کردن محصول موردنظر می‌توانید آن را به سبد خرید اضافه کرده و ثبت سفارش کنید و کمتر از 24 ساعت محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

برچسب‌ها:

نظر شما