شناسهٔ خبر: 66780976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری ۴۳ ویژه برنامه استانی به مناسبت سوم و چهارم خرداد

به مناسبت سوم و چهارم خرداد، ۴۳ ویژه برنامه در خوزستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سردار عبدالرضا میرحاجتی گفت: از میان صد‌ها برنامه تنظیم شده تنها ۴۳ برنامه شاخص را به مناسبت چهل و سومین سالگرد فتح خرمشهر در قالب یک پوستر استانی به دستگاه‌های مختلف اعلام کردیم تا بر اساس شرایط خودشان بتوانند نسبت به انجام آنها اقدام کنند.

وی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و خدمتگزار و همراهان صدیق‌اش به توجه وی و پیگیری‌های صادقانه رئیس دولت سیزدهم به حوزه‌های دفاع مقدس به خصوص در خوزستان اشاره کرد و اظهار کرد: حضور صمیمی و چندین باره آیت‌الله رئیسی در مناطق عملیاتی جنوب و نگاه متفاوت ایشان به راهیان نور از جمله مواردی است که ما بار‌ها شاهد آن بودیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: قبل از این حادثه تلخ ملی، جلسات، مصوبات و برنامه ریزی خوبی جهت انجام صد‌ها ویژه برنامه به مناسبت سوم خرداد و چهارم خرداد در استان صورت دادیم که بی شک خیلی از آنها با توجه به فضای حاکم در کشور انجام نخواهند گرفت.

سردار مرادحاجتی گفت: تمامی برنامه‌های اعلام شده با پیوست شرایط حاکم بر جامعه و همراه با عزای عمومی در بستر‌هایی معنوی و ارزشی انجام خواهند گرفت.

وی افزود: همه اهالی پایتخت دفاع مقدس به خصوص شهروندان خرمشهری و دزفولی، قدردان زحمات رئیس جمهور محبوب و مردمی‌شان هستند و خاطرات حضور دولتمردان خدمتگزارشان را در این شهر‌های مقاوم فراموش نمی‌کنند و به بهانه این مناسبت‌های ارزشی، با روح بلند و ملکوتی شهدای خدمت، تجدید عهد و پیمان خواهند کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما