شناسهٔ خبر: 66780623 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

رسانه‌ها حول محور وحدت تولید محتوا کنند / مراسم‌های استانی پیوست رسانه‌ای داشته باشد

یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: رسانه‌ها حول محور وحدت تولید محتوا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در نشست کمیته تولید محتوای شورای اطلاع‌رسانی استان یزد با موضوع شهادت رئیس جمهور ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان در حادثه سقوط بالگرد گفت: این حادثه غمبار بسیار ملت جمهوری اسلامی و حتی مردم کشورهای مختلف جهان را متأثر کرد.

وی با اشاره به انتشار اطلاعات از مبادی رسمی در کشور گفت: اطلاعات رسمی از درگاه‌های دولت در حال انتشار است و همه چیز مشخص و واضح است.

عابدی بیان کرد: گرفتن مواضع شخصیت‌های سیاسی استان در خصوص این حادثه یکی از گام‌های مؤثر در مسیر وحدت آفرینی در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: سیاست شورای اطلاع‌رسانی استان در حول وحدت است و رسانه‌ها باید در این محور نقش اساسی ایفا کنند.

وی افزود: پرداختن به اقدامات شاخص دولت و سفرهای استانی و بازگویی برای مردم از جمله اقداماتی است که می‌تواند با بازخوانی در جهت دهی نگاه مردم و هندلی اثرگذار باشد.

عابدی بیان کرد: بازخوانی اتفاقات مشابه مانند ترورهای شهید باهنر و بهشتی و افرادی که ارکان نظام بوده‌اند و عدم خلل در جمهوری اسلامی می‌تواند ما را در این مسیر گام برداریم.

وی ادامه داد: مراسم‌های استانی نیازمند پیوست رسانه‌ای است تا حضور مردم پررنگ باشد و در خلال آن می‌توان تولید محتوا داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: مصاحبه‌ها و مواضع مردمی به عنوان عموم جامعه نیز می‌تواند در قالب‌های مختلف امری مهم است و در تولید محتوا به ما کمک کند.

عابدی گفت: با توجه به قانون مبنی بر اجرای انتخابات ۵۰ روزه باید برای جلوگیری از التهاب گام برداشت و با نقش مؤثر در رسانه‌ها در این مسیر حرکت کرد.

وی افزود: پیام‌های شخصیت‌ها و کشورهای مختلف نیز یکی از ویژگی‌های مهم است که در این روزها بسیار مؤثر بوده است و جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی را نشان می‌دهد.

نظر شما