شناسهٔ خبر: 66780328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم عزاداری شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی در لنگرود

امام جمعه لنگرود در این مراسم گفت: اخلاص در خدمت گذاری به مردم و تلاش برای کسب رضایت خدا، میراثی است که از شهید آیت الله رئیسی برای مردم به یادگار مانده است.

صاحب‌خبر -

مراسمی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی در لنگرودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و السلمین مهدی نقوی در مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهانش که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد با بیان اینکه رهبر عزیزمان فرمودند مردم ایران اسلامی یک خادم مخلص را از دست داده‌اند، گفت: اخلاص و در نظر داشتن رضایت خداوند از نشانه‌های ایمانی محکم به خداوند است که در رفتار و گفتار شهید آیت‌الله رئیسی مشهود بود. 

امام جمعه لنگرود افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود اشاره کرده‌اند که شهید رئیسی رضایت خدا و در امتداد آن ، رضایت مردم را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌داد و ناسپاسی و طعنه بدخواهان نتوانست او را از تلاش شبانه‌روزی باز دارد و این نشان از ایمان راسخ او به خداوند است.

حجت الاسلام و السلمین مهدی نقوی با اشاره به اخلاق مداری و تواضع شهید آیت الله رئیسی، تاکید کرد: که او هیچ گاه منافع شخصی، حزبی یا جناحی را ملاک برنامه‌های خود قرار نداد و تنها رضایت خدا و منافع مردم و کشور را در نظر داشت.

وی هجرت از نفسانیت و دوری از خودخواهی و تکبر برای خدمت صادقانه به مردم را از دیگر ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی برشمرد.مراسمی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی در لنگرود

امام جمعه لنگرود از مردم خواست که ارزش‌های ایمانی و اخلاقی شهید آیت الله رئیسی مانند تلاش برای کسب رضایت خداوند و خدمت صادقانه به مردم را همواره به یاد داشته باشند.

وی به دیدار‌های هیئت دولت با مردم در ۳۱ استان کشور اشاره کرد و افزود: این دیدار‌ها فرصتی برای شنیدن دغدغه‌های مردم برای رئیس جمهور مردمی بود تا مشکلاتشان را سریعتر حل کند.

حجت الاسلام و السلمین نقوی تأکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی با حضور در میان مردم و در شرایط مختلف مانند شهید حاج قاسم سلیمانی، امیدی در دل‌ها ایجاد می‌کرد که به یک مکتب خدمت‌گزاری بی‌منت و صادقانه تبدیل شده بود.

در پایان این مراسم حاضران به یاد این شهدا والامقام عزاداری کردند.

نظر شما