شناسهٔ خبر: 66780110 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت خودرو امروز ۱ خرداد + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _سه‌شنبه یکم خرداد_ در تمام محصولات داخلی و مونتاژی مانند روز گذشته روندی ثابت در پیش گرفته است و تغییری در قیمت خودروها دیده نمی‌شود.

سورن پلاس (فول) یکی از محصولات رده بالای ایران خودرو، با قیمت ۷۱۲ میلیون تومان و بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از دیگر محصولات لوکس و محبوب این شرکت نیز امروز با روند ثابت به ترتیب با قیمت‌های ۹۸۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۴۳ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما و پژو پارس از پرطرفدارترین محصول شرکت ایران خودرو به ترتیب به قیمت‌های ۹۹۱ میلیون تومان و ۶۴۱ میلیون تومان در ثبات کامل نسبت به روزهای گذشته به فروش می‌رسند.

شاهینG از دیگر محصولات رده‌بالای داخلی شرکت سایپا نیز هیچ تغییر قیمتی نسبت به روزهای گذشته پیدا نکرده و با قیمت ۷۱۵ میلیون تومان گزارش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۱۲ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۷ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۵ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۰۳ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۸۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۴۱ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۰ میلیون تومان، تارا دستی ۷۶۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۲۸ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۹ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۴ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۴ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۶۸ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱ خرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز در ثبات کامل قرار دارد و محصولات بدون تغییر نسبت به روز گذشته معامله می‌شوند.

جک J۴ اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور امروز بدون تغییر به نرخ ۸۱۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

جک S۵ از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور نیز به قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) و فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) در شمار محصولات لوکس و جذاب مونتاژی این شرکت، به قیمت‌های دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان مانند دیگر محصولات این شرکت بدون هیچ تغییر قیمتی نسبت به روزهای گذشته معامله می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۱۶ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۰۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱ خرداد + جدول

نظر شما