شناسهٔ خبر: 66780064 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

متولی و موسس حوزه های علمیه نورآباد:

آیت الله رئیسی با اخلاص، صفای باطن و تواضع در عرصه‌های مختلف مدیریتی به زیبایی درخشید

متولی و موسس حوزه های علمیه نورآباد در پیامی شهادت سیدالشهدای خدمت، آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت و افزود: ایشان در عرصه های مختلف با اخلاص و تواضع به زیبایی درخشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سعید امیدیان، متولی و موسس حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان نورآباد در پیامی شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب کشور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرک الموت فقد وقع اجره علی الله و کان الله غفورا رحیما"

عروج ملکوتی رئیس جمهور پر تلاش و خستگی ناپذیر، سيد خدوم و محبوب حضرت آیت الله رئیسی و جمعی از خدمتگزاران صادق و جهادی در حال انجام‌ وظیفه در سانحه دلخراش هوایی تکان دهنده و ناباورانه بود که قلب دلدادگان انقلاب را جریحه‌دار کرد.  

ملت بزرگ ایران خدمتگزاری صدیق ، فداکار و کم نظیر را از دست داد.

آیت الله رئیسی عمری با اخلاص، صفای باطن و تواضع در عرصه‌های مختلف مدیریتی به زیبایی درخشید، بی‌شک مردم قدردان و فرهیخته ایران اسلامی خدمات و مجاهدت‌های بی‌وقفه خادم الرضا را فراموش نخواهد کرد.

این مصیبت جانگداز را به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی،حوزه‌های علمیه ، مسئولین نظام و بازماندگان این عزیزان آسمانی،تسلیت عرض نموده و حشر شهیدان خدمت با اولیا الهی را از خداوند متعال خواهانم.

نظر شما