شناسهٔ خبر: 66779790 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون اقتصادی:

کمیسیون اقتصادی رتبه فعال‌ترین کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم را کسب کرد

علی قورچیان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رتبه اول عملکردی دوره یازدهم مجلس در بین تمامی کمیسیون های تخصصی به کمیسیون اقتصادی اختصاص یافت و این کمیسیون فعالترین کمیسیون تخصصی مجلس در دوره یازدهم مجلس انقلابی نام گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز ( سه شنبه)  مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران و خانواده های ایشان تسلیت می گویم. خداوند متعال را سپاسگزارم که توفیق سه دوره خدمتگزاری صادقانه را به مردم نجیب و مومن در شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی را به اینجانب عنایت عطا کرد. 

وی در ادامه اظهار کرد: اینجانب در طول این سال ها تمام تلاش خویش را در راستای تحقق ماموریت های مجلس شورای اسلامی در سطوح ملی و استانی با بهره گیری از سوابق علمی و دانشگاهی، تجارب اجرایی و ذخایر معنوی به عنوان بسیجی دوران دفاع مقدس به کار گرفته ام تا بتوانم به عنوان خادم این مردم به تکالیف قانونی خویش عمل بنمایم. 

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خداوند متعال را سپاسگزارم که رتبه اول عملکردی دوره یازدهم مجلس در بین تمامی کمیسیون های تخصصی به کمیسیون اقتصادی اختصاص یافت و این کمیسیون فعال‌ترین کمیسیون تخصصی مجلس در دوره یازدهم مجلس انقلابی نام گرفت. اینجانب در خصوص حوزه انتخابیه هم با کار شبانه روزی با اولویت به حل مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال جوانان به جز اقدامات زیرساختی که ارتقای شاخص‌های آن در بخش‌های مختلف در حوزه انتخابیه منتشر شده است پیگیر اجرای طرح های مهم اقتصادی در شهرستان های کرمان و راور بودم و نتیجه آن در طی سال های اخیر اجرای حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان طرح های جدید در حال اجرا در حوزه انتخابیه است.

وی در ادامه تاکید کرد: اینجانب از زمان نوجوانی که توفیق حضور در دوران دفاع مقدس را پیدا نمودم تا به امروز خود را بسیجی نظام دانسته و همچنان به عنوان سرباز امام (ره) و رهبری در خدمت مردم عزیز ایران اسلامی خواهم بود. متاسفانه در طول ایام پایانی این سال‌ها به دلیل بخل و حسادت و کینه شاهد بی تقوایی‌های گسترده و تخریب اینجانب بودید که اینجانب تمامی این بی تقوایی ها را به خداوند متعال واگذار می نمایم و مطمئن هستم حکم تعز من تشا و تذل من تشا حکم قطعی الهی است.

انتهای پیام

نظر شما