شناسهٔ خبر: 66778791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خدمت بی منت در سیستان و بلوچستان.

برپایی میز خدمت عشایری در علی آباد زرد چاه

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیح عشایر میز خدمت عشایری به همت بسیج عشایری و‌دستگا‌های اجرایی مرتبط در منطقه اسکان عشایری علی آباد زرد چاه برپا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیح عشایر میز خدمت عشایری به همت بسیج عشایری و‌دستگا‌های اجرایی مرتبط در منطقه اسکان عشایری علی آباد زرد چاه برپا شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مسئول بسیج‌عشایر سیستان و بلوچستان گفت: خدمت به عشایر که قشر تولید کننده هستند برای همه مسئولین افتخار است و بررسی مشکلات و حل مشکلا آنها از وظایف مسئولان است.
سرهنگ پاسداربستانی گفت: در راستای توجه به این قشر میز‌های خدمت در مناطق عشایری برگزار می‌شود تا مسئولان از نزدیک و رو در رو با عشایر گفتگو کرده و‌در حل مشکلاتشات تلاش نمایند.
وی افزود: در میز خدمت این روستا اداره امور عشایری، آب و‌فاضلاب، بنیاد مسکن، شرکت توزیع برق، دهیاری‌ها، بهداشت، بخشداری و‌چند دستگاه دیگر حضور داشتند.

<div id="video-display-embed-code_11137482"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240171/11137482?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما