شناسهٔ خبر: 66778451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

مدیرکل آموزش‌ و پرورش فارس تاکید کرد:

اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان به همت شهید آیت‌الله رئیسی

مدیرکل آموزش‌ و پرورش فارس گفت: اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان و ترسیم نقشه عملیاتی اجرای سند تحول بنیادین و طراحی اجرای روش نوین و علمی جذب گزینش نیروی انسانی در آموزش‌ و پرورش به همت و از اقدامات ماندگار و ارزشمند حضرت آیت‌الله شهید دکتر رئیسی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از اداره اطلاع‌ رسانی و روابط‌ عمومی آموزش‌ و پرورش فارس، فرشید قاسمی در آئین سوگواری و گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌ جمهور شهید و همراهان ایشان با حضور کارکنان اداره کل آموزش‌ و پرورش استان گفت: شهادت مجاهدی نستوه، خستگی‌ناپذیر، خادم ملت و خادم‌الرضا را تسلیت می‌گویم.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش فارس افزود: آنچه امروز دنیا فهمید این است که ازدست‌ دادن یک مجاهد؛ چه در لباس ژنرال و چه در لباس رئیس‌ جمهور حرکت انقلاب را با وقفه مواجه نخواهد کرد.

قاسمی تصریح کرد: در پی حادثه تلخ سقوط بالگرد رئیس‌ جمهور و همراهان، مردم نگران شده بودند؛ اما سخنان دلگرم‌ کننده رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر عدم ایجاد خلل در امور نظام جمهوری اسلامی آرامش را در جامعه حاکم کرد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش فارس ادامه داد: در افکار شهید دکتر رئیسی، رضایت خداوند از همه چیز مهم‌تر بود و هرگز وارد حواشی نمی‌شد همچنین در طول عمر انقلاب، بسیاری از افراد آمدند و رفتند و خدماتی انجام دادند؛ اما برخی خدمات همواره در اذهان و در تاریخ جاودان خواهد ماند.

وی خدمتگزاری، اثرگذاری، مردمی‌بودن، ولایت‌مداری و مدیریت علمی را از ویژگی‌های شهید رئیسی برشمرد و عنوان کرد: این آیت‌الله رئیسی بود که این طرح بزرگ رتبه‌ بندی معلمان را اجرایی کرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: خادم امام رضا علیه‌السلام بودن، ظرفیت بی‌نظیری است که اگر انسانی به این افتخار برسد همواره پشتیبانی را در کنار خودش احساس می‌کند.

وی ادامه داد: اجرای طرح نظام رتبه‌ بندی معلمان وترسیم نقشه عملیاتی اجرای سند تحول بنیادین و طراحی و اجرای روش نوین و علمی جذب گزینش نیروی انسانی در آموزش‌ و پرورش به همت و از اقدامات ماندگار و ارزشمند حضرت آیت‌الله شهید دکتر رئیسی بود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش فارس اضافه کرد: مدیریت آیت‌الله رئیسی؛ علمی، شبانه‌ روزی، خستگی‌ناپذیر و ناشی از خوف خداوند بود و نظارت خداوند بر امور را همواره در زندگی‌اش احساس می‌کرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب، ازاین‌گونه حوادث بسیار دیده است؛ اما آنچه مهم است استمرار مسیر با انرژی مضاعف است.

دبیر کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌ و پرورش فارس نیز در این آئین گفت: سه عامل مردم، مکتب و ولایت، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهرابی افزود: عامل اصلی استمرار انقلاب ولایت‌پذیری است و این ویژگی بارز رئیس‌جمهور شهید بود.

به گزارش شیرازه، در این مراسم با اجرای مراسم عزاداری و مدیحه‌ سرایی یاد و خاطره حضرت آیت‌الله رئیسی؛ رئیس‌جمهور شهید، شهید دکتر حسین امیر عبداللهیان؛ وزیر امور خارجه، شهید آیت‌الله محمدعلی آل هاشم؛ نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز، شهید دکتر مالک رحمتی؛ استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان شهید این عزیزان گرامی داشته شد.

انتهای خبر/

نظر شما