شناسهٔ خبر: 66778253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

روایت کاربران فضای مجازی استان همدان از شهید خدمت

کاربران فضای مجازی استان همدان در صفحات شخصی خود با کلیدواژه های جهادی و شهید خدمت، اخلاص و فداکاری شهید سید ابراهیم رئیسی را روایت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  ۳۰ اردیبهشت ماه بالگرد حامل آیت الله رئیسی،  رئیس‌جمهور کشورمان که برای افتتاح ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز به این شهر عازم شده بود در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد که منجر به شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهانشان شد.

وقوع حادثه ناگوار و ناگهانی برای رئیس جمهور کشورمان و همراهانشان هنگام برگشت از سفر استانی، واکنش‌های بسیاری را در داخل و خارج از کشور به همراه داشت.

از فردای آن روز که خبر شهادت به طور رسمی اعلام شد موجی از انتشار پست‌های مرتبط با این حادثه در شبکه‌های اجتماعی به وضوح قابل مشاهده بود، در این بین کاربران فضای مجازی استان همدان هم در صفحات شخصی خود با کلیدواژه های جهادی و شهید خدمت، اخلاص و فداکاری شهید سید ابراهیم رئیسی را روایت کردند.

<div id="video-display-embed-code_11137406"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240150/11137406?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما