شناسهٔ خبر: 66777988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اهدای عناوین قهرمانی تکواندوی ایران در آسیا به آیت الله رئیسی

فدراسیون تکواندو عناوین قهرمانی رقابت های آسیایی پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو در کشور ویتنام را به شهید راه خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم های ملی تکواندو طی روزهای گذشته در 3 رویداد مهم در کشور ویتنام از جمله قهرمانی پومسه، قهرمانی پاراتکواندو و قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی شرکت کردند. کاروان ایران در این رویداد علاوه بر کسب 30 مدال طلا، نقره و برنز، عناوین مهم قهرمانی در کیوروگی و پاراتکواندو و عنوان نایب قهرمانی در بخش پومسه را به ارمغان آورد.

هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون جهت حضور در رویدادهای فوق در کشور محل برگزاری مسابقات حضور داشتند که خبر سانحه بالگرد برای رئیس جمهور و جمعی از همراهان منتشر شد.  

در پی این سانحه دلخراش و  شهادت جانگداز آیت الله سید ابراهیم رئیسی سید شهیدان خدمت، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به نمایندگی از جامعه بزرگ این رشته ورزشی، عناوین فوق در رقابتهای قهرمانی تکواندوی آسیا در 3 بخش را به روح پر فتوح آن شهید مخلص و متواضع تقدیم می نماید.

ساعی همچنین در این خصوص عنوان داشت: گرچه فقدان این خادم و هیات همراه ضایعه‌ای جبران ناپذیر است اما بی شک با وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه‌ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور، جمهوری اسلامی ایران با حضور ملت همیشه در صحنه همانند همیشه از تمامی موانع و مشکلات با سلامت فائق خواهد آمد. دکتر رئیسی همواره حامی ورزش بود و در بین اهالی ورزش جایگاه ویژه ای داشت. کوچکترین کاری که می‌توانستیم جهت پاسداشت گوشه ای از زحمات وی انجام دهیم همین اتفاق بود.

انتهای پیام

نظر شما