شناسهٔ خبر: 66777981 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

فیلمنامه‌نویس قزوینی:

«شهید خدمت» زیبنده رئیس جمهور بود

قزوین - حمیدرضا سبحانی‌نژاد شاعر و فیلمنامه‌نویس قزوینی در یادداشتی شهید خدمت و شهید جمهور را زیبنده آیت‌الله رئیسی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، حمیدرضا سبحانی‌نژاد با نوشتن متن کوتاهی که در اختیار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین گذاشت نوشت: «خبر جانگداز و بهت‌آور سقوط بالگرد ریاست جمهور ایران عزیز، شوک روحی بزرگی بر ایرانیان وارد آورد. فارغ از سلایق و جبهه گیری‌های سیاسی، چنین سانحه غمباری از شکل و شیوه مدیریت و خدمت مرحوم آیت‌الله رئیسی، روایت قابل تاملی ارائه می‌دهد.

این رئیس‌جمهور در ادامه تحرکات عمرانی و دیپلماتیک راهی استان آذربایجان شرقی بود تا یک پروژه بزرگ را افتتاح کند. از منظر شخصیتی ایشان با حسن نیت و خستگی ناپذیر در اقصی نقاط کشور حضور می‌یافت و از نزدیک با مدیران میانی کشور گفت‌وگو می‌کرد.

از این زاویه آیت‌الله ابراهیم رئیسی را به زیبندگی می‌توان شهید خدمت و شهید جمهور نامید. در حدود سه سال فعالیت این مدیر پرتلاش، وقایع پیچیده کشور و جهان شرایط زمامداری را بسیار سخت کرد و در بسیاری موارد کاستی‌ها و مصائب اقتصادی مردم بر گرده این سید مظلوم می‌افتاد.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد

نظر شما