شناسهٔ خبر: 66777853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری مراسم سوگواری شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه در شورای شهر تهران

مراسم سوگواری اعضای شورای شهر تهران در پی شهادت خادم الرضا، رئیس جمهور شهید آیت الله رییسی و هیأت همراه در صحن علنی دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری مراسم سوگواری شهادت آیت الله رییسی و هیأت همراه در صحن شورای شهر تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستانهای استان تهران، مراسم سوگواری اعضای شورای شهر تهران در پی شهادت خادم الرضا رئیس جمهور شهید آیت الله رییسی و هیأت همراه در صحن علنی دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

در دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که با حضور همه اعضا و ریاست مهدی چمران برگزار شد، در ابتدا ویدئویی از سفر‌های استانی خادم الرضا، رئیس جمهور شهید آیت الله رییسی در صحن به نمایش گذاشته شد.

در ادامه جلسه نیز مراسم سوگواری شهادت آیت الله رییسی و هیأت همراه برگزار شد و اعضای شورای شهر تهران در فراق خادم الرضا و شهدای خدمت گریستند.

برگزاری مراسم سوگواری شهادت آیت الله رییسی و هیأت همراه در صحن شورای شهر تهران

همزمان با دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران همچنین یک فوریت نامگذاری یکی از معابر شهر تهران به نام شهید آیت الله ابراهیم رئیسی بررسی و تصویب شد.

احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در این نشست هنگام بررسی یک فوریت نامگذاری یکی از معابر پایتخت به نام شهید آیت الله رئیسی گفت: پیشنهاد بنده این است که یکی از معابر نیز به نام شهید امیر عبداللهیان نامگذاری شود.

نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا نیز گفت: بنده به عنوان فرزند شهید سلیمانی و عضو شورا درخواست دارم بزرگراه شهید سلیمانی به نام شهید رئیسی تغییر نام دهد.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا هم گفت: معابری نیز باید به نام دیگر شهدای این حادثه نامگذاری شود که هریک از آنها از افتخارات ما بوده اند نباید فردی در این میان از قلم بیفتد.

مهدی چمران رئیس شورا با عنوان اینکه نامگذاری معابر به نام دیگر عزیزان نیز انجام خواهد شد، افزود: بنابر اولویت یک فوریت نامگذاری یک معبر به نام شهید رئیسی تصویب خواهد شد و نامگذاری دیگر معابر در نوبت خود بررسی می‌شود.

در ادامه یک فوریت نامگذاری یک معبر به نام شهید آیت الله ابراهیم رئیسی با ۲۱ رأی موافق به تصویب رسید.

نظر شما