شناسهٔ خبر: 66777765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

رضا قنبری

عنوان سومی اسکیت باز قزوینی در مسابقات آزاد کشور، حضور سه قزوینی در مسابقات آسیایی آمادگی جسمانی، برپایی اردوی آمادگی پیش‌فصل کراپ در کیش، حضور مربی قزوینی در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا و کسب عنوان سومی ورزشکار قزوینی در مسابقات اسنوکر کشور اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

صاحب‌خبر -

«سارا حاجی‌پهلوان» در پایان مسابقات اسکیت هنری دستجات آزاد کشور جایگاه سوم را کسب کرد. در این مسابقات که حکم پیکارهای انتخابی تیم ملی را داشت، حاجی پهلوان در رده سنی جوانان به مقام سوم رسید.

به گزارش ایسنا، مسابقات اسکیت دستجات آزاد کشوری به میزبانی تهران برگزار شد.

سه قزوینی در مسابقات آسیایی آمادگی جسمانی

«زینب عبدلی» و «وحیده آقایی» ۲ ورزشکار استان تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. «ندا پاکدامن» هم به عنوان نماینده فدراسیون آمادگی جسمانی در ترکیب تیم ملی فانکشنال فیتنس در رقابت‌های آسیایی حضور خواهد داشت.

مسابقات آمادگی جسمانی فانکشنال فیتنس قهرمانی آسیا تا دوم خرداد ماه در ازبکستان پیگیری می‌شود.

برپایی اردوی آمادگی پیش فصل کراپ در کیش

تیم فوتسال کراپ الوند برای آمادگی بیشتر و حضوری پرقدرت در فصل آتی لیگ برتر فوتسال به مدت یک هفته در جزیره کیش اردوی پیش فصل خود را برپا کردند.

کراپی‌ها که تمرینات خود را از هفته گذشته زیر نظر «سعید کشاورزی» سرمربی تیم آغاز کرده بودند، به منظور آمادگی و هماهنگی بیشتر در این اردو ، دیدارهای دوستانه‌ای انجام خواهند داد.

مربی قزوینی در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا

«اکرم قهرمانی» تیم ملی را در مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا همراهی می‌کند. تیم ملی بانوان ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان جهت شرکت در مسابقات چلنج کاپ آسیا به فیلیپین اعزام شدند.

اکرم قهرمانی به عنوان مربی ملی‌پوشان را در این مسابقات همراهی خواهد کرد.

عنوان سومی ورزشکار قزوینی در مسابقات اسنوکر کشور

در سی‌وسومین دوره اسنوکر قهرمانی بانوان کشور، «ملیکا نجفی» از قزوین سوم شد. نجفی پس از ۲ اسنوکرباز تهرانی سکوی سومی را تصاحب کرد.

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی کشور به میزبانی شیراز برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما