شناسهٔ خبر: 66777450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

افزایش نسبی دمای هوا در استان اردبیل از اواخر هفته جاری

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، با پایداری نسبی شرایط جوی آسمان استان غالباً صاف بوده و دمای هوا بطور نسبی افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -
افزایش نسبی دمای هوا در استان اردبیل از اواخر هفته جاری
مجید کوهی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدارهای صادره، شرایط جوی همچنان در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان ناپایدار بوده و با تداوم فعالیت سامانه بارشی طی سه روز آینده در ساعاتی از شبانه‌روز، بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده که رعایت موارد توصیه شده در هشدارهای هواشناسی تآکید می‌شود.

وی افزود: طی این مدت به دلیل وزش باد خزری گاهی با سرعت تند آسمان بیشتر مناطق استان به ویژه نوار شرقی، ابری و مه آلود همراه با باران ریزه بوده و هوای نسبتاً سرد در سطح استان تداوم دارد. مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری هرچند با پایداری نسبی شرایط جوی آسمان استان غالباً صاف بوده و دمای هوا به طور نسبی افزایش پیدا می‌کند.کوهی خاطرنشان کرد: اما از شرایط فصلی و محلی در بخش‌هایی از استان (به ویژه در مناطق جنوبی و نواحی منتهی به کوهستان سبلان) رشد ابر و رگبار و رعد و برق موقتی پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما