شناسهٔ خبر: 66777434 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

معاون درمان وزارت بهداشت: اعتباربخشی بیمارستان ها و مراکز درمانی به هیچ عنوان به تعویق نمی‌افتد

معاون درمان وزارت بهداشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی، گفت: مطابق فرمایشات رهبری، هیچ خللی در امور کشور از جمله در حوزه سلامت رخ نمی‌دهد.

صاحب‌خبر -

سعید کریمی، در اجلاس غیرحضوری رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، با اشاره به فرمایشات رهبری، اظهار داشت: هیچ خللی در امور کشور نباید ایجاد شود و حتماً باید با نظارت رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، تمام مراکز درمانی، خدمات خود را مثل قبل و حتی بهتر از گذشته ارایه کنند.

وی تاکید کرد: رضایتمندی مردم و بیماران به عنوان خدمات گیرندگان بخش سلامت همواره مورد توجه و تاکید آیت الله رئیسی بود که باید این رضایتمندی حفظ و ارتقا پیدا کند.

معاون وزیر بهداشت از آغاز اعتباربخشی بیمارستان‌ها از ابتدای خرداد خبر داد و گفت: اعتباربخشی بیمارستان ها و مراکز درمانی به هیچ عنوان به تعویق نمی‌افتد و طبق برنامه زمانبندی، انجام می‌شود.

کریمی یادآور شد: رصد، پایش و نظارت بر عملکرد مراکز درمانی توسط رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها و همچنین معاونان درمان آن ها، هم به صورت برنامه ریزی شده و هم سرزده باید طبق روال معمول انجام شود تا به هیچ عنوان شاهد تعطیلی مراکز درمانی و درمانگاه‌ها نباشیم بلکه این مراکز با تمام توان به خدمت رسانی به مردم عزیزمان بپردازند.

نظر شما