شناسهٔ خبر: 66777275 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

پیام تسلیت اهالی فرهنگ، هنر و رسانه سلسله در پی شهادت رئیس ‌جمهور و همراهانش

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش پیام تسلیت خود را ابراز کردند.


إِنَّا لِلَه وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ


در سالروز میلاد امام رئوف، روح بلند سید الشهدای خدمت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و سید محرومان که در تمامی دوران مسیر خدمت خود، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، رهبری معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران غافل نشد و مجاهدانه ایستاد تایاینه مزد خدمت صادقانه خود را گرفت به یار دیرینه خود شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست.


این ضایعه اسفبار مایه‌ تألم اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان سلسله همچون ديگر اقشار جامعه گردید و همه ما همراه با ملت سوگوار ایران اسلامی، عزادار و سوگوار عروج زودهنگام این مجاهد خستگی‌ناپذیر هستیم.


لذا عروج جانسوز رئیس‌جمهور محبوب، عالم برجسته سید الشهدای خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان گرامی ایشان را به پیشگاه ولی‌عصر ارواحنا فداه و محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت می‌گوئیم و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات ایشان و همراهان شهیدش را از خداوند متعال مسئلت داریم.

نظر شما