شناسهٔ خبر: 66777167 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سید شهیدان خدمت؛

دانش آموزان در عزای رییس جمهور مدرسه را سیاه پوش می‌کنند

علی قدمی

در پی بروز حادثه برای بالگرد حامل رییس جمهور و هیات همراه و عروج شهادت گونه ایشان، پویشی در شبکه‌های اجتماعی در میان دانش آموزان با عنوان همه عزاداریم به راه افتاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود اینکه این روزها مدارس تقریباً تعطیل است و دانش آموزان صرفاً برای شرکت در امتحانات در مدرسه شرکت می‌کنند؛ با این حال تعدادی از دانش آموزان در سراسر کشور، فضای مدرسه خود را با نصب پارچه‌های سیاه عزا و عکس و پوستر رئیس جمهور غرق در ماتم و عزا کردند.

در پی بروز حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهوری و هیئت همراه و عروج شهادت گونه ایشان، پویشی در شبکه‌های اجتماعی در میان دانش آموزان با عنوان همه عزاداریم به راه افتاده است.

در پویش همه عزاداریم ضمن فضاسازی و برگزاری مراسم عزاداری برای درگذشت رئیس جمهور، ایستگاه‌های صلواتی و یا خیمه‌های عزاداری برپا می‌شود.

این پویش کاملاً دانش آموزی بوده است اما معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و هیئت‌های دانش‌آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برای تأمین فضای مورد نیاز و پرچم‌ها و پوسترهای رئیس جمهور شهید و هیئت همراه با دانش آموزان همکاری کردند.

دانش آموزان در عزای رییس جمهور مدرسه را سیاه پوش می‌کنند

این پویش اولین بار در بین دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان آغاز شد و پس از آن به دنبال انتشار تصاویر این پویش در شبکه‌های اجتماعی، دانش آموزان از شهرها و استان‌های دیگر هم به این پویش پیوستند.

همچنین از روز گذشته دانش آموزان دختر یکی از دبیرستان‌های شهر کرج با خلاقیت خود و با عشق و علاقه‌ای که به رئیس جمهور داشتند؛ پادکستی به مناسبت شهادت ایشان و هیئت همراه آماده کردند که از همان دیروز در شبکه‌های اجتماعی دانش آموزی دست به دست می‌شود.

این پادکست به مدت ده دقیقه و مناسب مراسم‌های صبح گاهی مدارس است. پادکست از زبان دانش آموزان و با جملاتی خطاب به رئیس جمهور آغاز شده و با دعا برای ظهور حضرت مهدی (عج) پایان می‌یابد.

این پادکست را می‌توانید از اینجا دریافت کند.

خبرگزاری مهر آماده دریافت فیلم‌ها، عکس‌ها و دلنوشته‌های شما در خصوص درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور و هیئت همراه او است.

دانش آموزان در عزای رییس جمهور مدرسه را سیاه پوش می‌کنند

نظر شما