شناسهٔ خبر: 66777029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری مکتبی بود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری مکتبی و مردمی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی استاندار، سردار محمدعلی نظری در جلسه فوق‌العاده شورای اداری استان با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه در سانحه هوایی، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری مکتبی و مردمی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر شجاع، در واقع یک قاسم سلیمانی در حوزه دیپلماسی بود.

وی این فقدان را ضربه‌ای برای کشور دانست و با بیان اینکه خون این عزیزان موجب وحدت و هم‌گرایی بیشتر در کشور خواهد شد، افزود: خدمت به مردم ویژگی برجسته آیت‌الله رئیسی بود، به‌گونه‌ای که تعطیلی را برای مسئولان نمی‌دانستند و خود در این زمینه الگو بودند؛ همه باید با تأسی به ایشان، خدمت و رسیدگی به کار مردم را در این روزها تحت‌الشعاع هیچ موضوعی قرار ندهیم تا وصیت رئیس‌جمهور عزیز همیشه انجام شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به تلاش مستمر دشمنان برای ایجاد اختلاف در کشور افزود: دشمنان پس از عملیات وعده صادق می‌دانند کوچک‌ترین اقدام، برای آن‌ها هزینه دارد، از این‌رو افراد نباید تحت تأثیر فضای مجازی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب، حوادث بسیاری را دیدیم، گفت: نظام و انقلاب راه خود را ادامه می‌دهد و باید کاری کرد تا وحدت کم‌رنگ نشود و تحت تأثیر القائات دشمنان قرار نگیرد.

نظر شما