شناسهٔ خبر: 66776903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

تاکتیک استقلال در قائمشهر لو رفت

اخبار رسیده از اردوی تیم استقلال حکایت از این دارد که تیم استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با تاکتیکی متفاوت نسبت به قبل به میدان خواهد رفت.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

افراد نزدیک به تیم استقلال درباره وضعیت تاکتیکی تیم در دیدار مقابل نساجی از برنامه‌های تدافعی این تیم در دیدار مقابل نماینده مازندران خبر می‌دهند.

برخلاف آنچه به نظر می‌رسد که استقلال در بازی روز جمعه مقابل نساجی انتحاری و هجومی بازی می‌کند تا بتواند گل بزند و برنده زمین را ترک کند، شنیده می‌شود در بازگشت روزبه چشمی و صالح حردانی به ترکیب بازیکنانِ سازمان دفاعیِ استقلال، این تیم قصد دارد بیش از هر چیز به بحث دفاع و مراقبت از دروازه خودش فکر کند. جواد نکونام و اعضای کادر فنی تیمش در این روزها به بازیکنان تیم توصیه کرده‌اند که هر طور شده و قبل از هر چیز استقلال نباید گل بخورد.

از سوی دیگر قرار است با تکیه بر توان تهاجمی نفراتی مثل حردانی و ابوالفضل جلالی در دو جناح چپ و راست استقلال و قدرت نفوذ آنها در پیستون‌های دو طرف زمین، با استفاده از ضد حملات و تکیه بر سرعت مهرداد محمدی و جلال الدین ماشاریپوف استقلال در تهاجم به سمت دروازه حریف روی ضد حملات برای گلزنی اقدام کند.

ظاهرا اخباری از اردوی تیم نساجی به دست کادر فنی استقلال رسیده که آنها قصد دارند در ۲۰ دقیقه ابتدایی دروازه حسین حسینی را به شدت تحت فشار قرار بدهند و با پرس از جلو به گونه‌ای حمله کنند که استقلال در ابتدای بازی گل بخورد و سپس نساجی به عقب رفته و دفاع کند. با این وجود قطعاً تا زمان برگزاری بازی نمی‌توان هیچ چیز را پیش بینی کرد و باید منتظر ماند تا دید این دیدار به چه ترتیب رقم خواهد خورد.

دیدار تیم استقلال با تعویق موقت در برنامه لیگ از امروز به جمعه چهارم خرداد موکول شد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما