شناسهٔ خبر: 66776791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاد حوزه و دانشگاه :

بعد از این تولد امام رضا به یاد آیت‌الله رئیسی هستیم

محمدعظیم آتش‌پنجه

استاد حوزه و دانشگاه گفت: خداوند مقامی به آیت‌الله رئیسی اعطا کرد که از این پس هرگاه میلاد امام رضا علیه‌السلام برسد مردم به یاد او نیز خواهند افتاد و این حاصل تمکین به عهد الهی است که از کنار گذاشتن هوای نفس به دست می‌آید.

صاحب‌خبر -

 آیت الله سید محمد علی معصومی شامگاه (دوشنبه ۳۱ اردیبهشت) در آئین بزرگداشت آیت‌الله رئیسی و همراهان که با حضور استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در استان در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: انسان‌هایی که در نظام اسلامی خدمت می‌کنند جزو ایثارگران هستند چرا که خانواده و زندگی عادی را کنار گذاشته و خدا و مردم را بر خود مقدم کرده‌اند.

استاد اخلاق حوزه و دانشگاه تصریح کرد: از نثار جان در راه خدا کاری با ارزش‌تر نداریم و به همین دلیل است که شهدا در نزد خداوند به صورت مدام روزی می‌خورند.

آیت الله معصومی بیان کرد: طی ۴۰ سال گذشته مردم داغ‌های زیادی از این جنس دیده‌اند اما ایستادگی کردند و امروز به برکت همین ایستادگی‌هاست که توانستیم شاخ آمریکا و رژیم صهیونیستی را بشکنیم.

وی تصریح کرد: هر کس تقوای الهی را رعایت کند و خدا را در همه اعمال ناظر ببیند، خداوند در همه مواضع راه‌ها را برای او باز خواهد کرد همانطور که برای آیت‌الله رئیسی راه شهادت را باز کرد و در شب‌های قدر به حدی خداوند متعال را قسم داد که به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

نظر شما