شناسهٔ خبر: 66776687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان بوشهر در سوگ خادم الرضا، شهید خدمت

ساحل نشینان بوشهری از دیروز تا کنون در سوگ خادم الرضا، شهید خدمت رئیس دولت سیزدهم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان سوگوار و عزادارند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ از زمان اعلام خبر ناگوار شهادت رئیس جمهور مردمی حضرت آیت الله رئیسی و همراهان مردم در شهرها و روستاها با برپایی مجالس عزا و نوحه سرایی خدمات صادقانه رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر ایران را ارج نهادند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آن رئیس‌جمهور محترم در تمام فراز و نشیب‌های انقلاب با نهایت قدرت در خدمت به انقلاب مجاهدت کرد و آثار، برکات و تحولات بسیار ارزشمندی در قوه قضاییه، تولیت حرم مطهر رضوی، هیئت دولت و مجلس خبرگان رهبری به جای گذاشت. بدون تردید این فقدان بسیار ناگوار می‌باشد؛ ولی همانطور که رهبر عزیز و بزرگوارمان فرمودند: هیچ خلأیی در روند انقلاب شکو‌همند و اوضاع مدیریت اجرایی و خدمت بر مردم عزیز نخواهد گذاشت و نظام اسلامی با قدرت براه خود ادامه خواهد داد.

استاندار بوشهر هم مهم ترین ویژگی این شخصیت برجسته را خدمت رسانی آیت الله رئیسی در ۴۵ سال گذشته روحیه مردمی، نگاه مردمی و ارتباط وی با مردم دانست و گفت: چنین امتیاز ویژه‌ای منجر شد آیت الله رئیسی دولت خود را دولت مردمی و انقلابی نام نهد.
<div id="video-display-embed-code_11137193"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240057/11137193?width=600&height=350"></script></div>
 

نظر شما